SÄ Àr det. LÀgre ljud och anna pitch, vilket i mitt tycke gör dem lite svÄra att höra.Mysig.
Ăr pipljuden grĂ€nsen till ohörbar pĂ„ alla metall-squares?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ Àr det. LÀgre ljud och anna pitch, vilket i mitt tycke gör dem lite svÄra att höra.Mysig.
Den Àr bÀttre pÄ GW5000U Àn pÄ min titan frogmanMysig.
SÄ Àr det. LÀgre ljud och anna pitch, vilket i mitt tycke gör dem lite svÄra att höra.
Nja, jÀmför man med Seiko sÄ Àr den vÀrdelös. Den tappar stinget vÀldigt fort. PÄ solnedgÄngsbilden har jag haft klockan utsatt för ljus istort sett hela dan.Gwg 1k har ju grym lume. I alla fall pÄ grundmodellen.
Japp Àr ingen seikolume direkt i dom. Med tanke pÄ vad gwg kostar sÄ Àr det konstigt. En helt vanlig instegsSeiko har ju hur grym lume som helst och de Àr gjorda i typ i samma land. De skulle köpa rÀttigheterna till att anvÀnda lumibrite
Och jÀmför man med Citizen sÄ Àr Àven seiko kass.. Iaf den jag harNja, jÀmför man med Seiko sÄ Àr den vÀrdelös. Den tappar stinget vÀldigt fort. PÄ solnedgÄngsbilden har jag haft klockan utsatt för ljus istort sett hela dan.
Tonfisk och mm300 Àr nog de vÀrsta jag haft i min Àgo.Och jÀmför man med Citizen sÄ Àr Àven seiko kass.. Iaf den jag har
Nja, jÀmför man med Seiko sÄ Àr den vÀrdelös. Den tappar stinget vÀldigt fort. PÄ solnedgÄngsbilden har jag haft klockan utsatt för ljus istort sett hela dan.
Vilken Cititzen spöar en tonfisk? Kanske dags för mig att testa nytt mÀrke. Har varit sugen pÄ aqualand men den Àr inte Seiko klass pÄ?Och jÀmför man med Citizen sÄ Àr Àven seiko kass.. Iaf den jag har
à ngrar att jag sÄlde min sÄ billigt! Riktigt fin klockaDagens G. Ett tag sen senaste post, men den hÀr stÄlisen anvÀnds mycket
Dom brukar vara tills nÀsta inköpJag som hade köpstopp.
Tonfisk vet jag ej, den enda Seiko jag har, SRPK65K1, fÄr stryk av min Citizen BN0166-01L. Det Àr förmodligen inte samma liga dock Bild pÄ Neon illuminator för topicVilken Cititzen spöar en tonfisk? Kanske dags för mig att testa nytt mÀrke. Har varit sugen pÄ aqualand men den Àr inte Seiko klass pÄ?
Bild pÄ kolfiber/titan fyrkant för att hÄlla trÄden