• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mysig.
Är pipljuden grĂ€nsen till ohörbar pĂ„ alla metall-squares?

PXL_20241203_134600841.jpg
SÄ Àr det. LÀgre ljud och anna pitch, vilket i mitt tycke gör dem lite svÄra att höra.

Enda dÄliga med gwg1000 Àr lume.
Man kanske skulle fixa lite över jul.
1000005281.png
Japp Ă€r ingen seikolume direkt i dom. Med tanke pĂ„ vad gwg kostar sĂ„ Ă€r det konstigt. En helt vanlig instegsSeiko har ju hur grym lume som helst och de Ă€r gjorda i typ i samma land. De skulle köpa rĂ€ttigheterna till att anvĂ€nda lumibrite😅

Dagens G. Ett tag sen senaste post, men den hĂ€r stĂ„lisen anvĂ€nds mycket 👌
20241130_165403.jpg
Ångrar att jag sĂ„lde min sĂ„ billigt! Riktigt fin klocka :cool:

Lume frÄn aqualand och en gammal bild pÄ square för on topic.

Bilagor

• IMG_2088.jpeg
    IMG_2088.jpeg
    217.3 KB · Visningar: 1
  • IMG_0747.jpeg
    IMG_0747.jpeg
    653.6 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:
Grippers sen biceps trĂ€ning ikvĂ€ll, bara rolig trĂ€ning. Man Ă€r inte dĂ€r man en gĂ„ng va, men Ă€r ocksĂ„ 15 Ă„r Ă€ldre typ Ă€n dĂ„ nĂ€r man va som starkast😂 problemet Ă€r att jag bara blir mer o mer bekvĂ€m för varje Ă„r.
Börjar fÄ respekt för att gasa pÄ för mycket pÄ gymmet. Man ska ju hÄlla sig skadefri för att man Àr den enda som kan sköta gÄrden för mina djur sÄ de finns nog en hel del mognad i allt.
Har börjat satsa rejÀlt pÄ grippers vilken Àr en rolig grej men som ocksÄ hjÀlper mig mycke i mitt vardagliga jobb.
Har nu satt mÄlet o stÀnga captains of crush nr 2 till hösten fÄr se hur det gÄr... MRG pÄ som vanligt, Àr favvo klockan nr 1. Allt annat kan nog fÄ byta Àgare i klocklÄdan förutom 20th
1000041397.jpg
1000041393.jpg

Vilken Cititzen spöar en tonfisk? Kanske dags för mig att testa nytt mÀrke. Har varit sugen pÄ aqualand men den Àr inte Seiko klass pÄ?

Bild pÄ kolfiber/titan fyrkant för att hÄlla trÄden
1000005289.jpg
Tonfisk vet jag ej, den enda Seiko jag har, SRPK65K1, fĂ„r stryk av min Citizen BN0166-01L. Det Ă€r förmodligen inte samma liga dock 😀 Bild pĂ„ Neon illuminator för topic
1000004006.jpg

Ligger som vanligt och (klock)surfar runt lite i sÀngen innan jag somnar.
Och plötsligt hittar jag en G-shock jag spanat in ett tag och nu till reapris, det lÀgsta jag hittills sett för den. Har jag rÄd? Nja, inte egentligen. Men har man hamnat i G-shocktrÀsket sÄ handlar det ju som ofta om att TA sig rÄd nÀr det Àr ett bra erbjudande.
Tyckte jag hörde KÖÖÖP!!! eka i mitt huvud...
Klickade hem den! 😃 FĂ„r se om den hinner till helgen.
EDIT:ser nu att berÀknat leveransdatum Àr onsdag 11 december.

Med detta sÀger jag godnatt!

1000000598.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp