Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mer att man fÄr ut och gegga i det blöta, men det dÀr Àr ocksÄ ett troligt scenario förvisso
LÀnk pÄ denPaket !![]()
![]()
PlÄtlÄda denna gÄng.
![]()
Fyrkanten fick ett syskon, kanske lÀnken kommer till anvÀndning nu
![]()
Paket !![]()
![]()
PlÄtlÄda denna gÄng.
![]()
Fyrkanten fick ett syskon, kanske lÀnken kommer till anvÀndning nu
![]()
De Àr fina! Men du valde metallbezelversionen pÄ oaken medan helresin pÄ fyrkanten. Medvetet?
Den dÀr satt ju som en smÀck!
Ja men det Àr ju bara att köra. Den har ju redan fÄtt en hel del kÀrlek sÄ bara att ge lite till fast i koncentrerad dosNyanlÀnt, mÄste korta lÀnken senare men spontana intryck Àr den Àr bra mkt mindre Àn vÀntat. Och riktigt trevlig. Men blir sugen göra en sÄdan dÀr mod som @moggelito gjorde![]()
![]()
Ja men det Àr ju bara att köra. Den har ju redan fÄtt en hel del kÀrlek sÄ bara att ge lite till fast i koncentrerad dos![]()
Om du bestÀmmer dig för att testa sÄ skaka inte för mycket utan mer bara vÀnd shakern upp och ner, upp och ner. Inte skaka sÄ mycket utan vara lite mjuk. DÄ blir det nog lite mindre "hack" som jag fick kanske lite mycket av för jag rasslade pÄ rÀtt bra. Men Àr nöjd ÀndÄSka lÀsa pÄ hur du gjorde och se, först iaf korta lÀnken och anvÀnda litegrann innan jag helt bestÀmmer mig. En vÀlbehövlig tvÀtt ska den fÄ med![]()
Om du bestÀmmer dig för att testa sÄ skaka inte för mycket utan mer bara vÀnd shakern upp och ner, upp och ner. Inte skaka sÄ mycket utan vara lite mjuk. DÄ blir det nog lite mindre "hack" som jag fick kanske lite mycket av för jag rasslade pÄ rÀtt bra. Men Àr nöjd ÀndÄ![]()
Riktigt klipp dÀr
Se hur det blir, tror den skulle passa bra i sliten look iaf finns ju det valet pÄ denna modellserie. Nu kortat lÀnken, sitter helt okej Àven om lugg till lugg Àr pÄ grÀnsen men Àr ju en G-shock sÄ tycker det funkar. Mkt pang för pengen iaf och rÀtt lik mrg estetiskt
![]()
![]()