• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inte mÄnga steg tagna idag!
Men jĂ€klar vad problem jag hade att fĂ„ igĂ„ng uppdatering pĂ„ klockans firmware. Försökte sĂ€kert trettio gĂ„nger. đŸ€”
1000004054.jpg

Jag har en Casio GBD-200. GÄr det att fÄ tag i adaptrar i Europa sÄ att man kan ex.vis kan anvÀnda ett Nato? Jays and Kayes finns pÄ Ebay och de verkar bra men frakten Àr dyr. NÄgra tips?

NyanlĂ€nt, mĂ„ste korta lĂ€nken senare men spontana intryck Ă€r den Ă€r bra mkt mindre Ă€n vĂ€ntat. Och riktigt trevlig. Men blir sugen göra en sĂ„dan dĂ€r mod som @moggelito gjorde đŸ€“
IMG_1003.jpeg
Ja men det Ă€r ju bara att köra. Den har ju redan fĂ„tt en hel del kĂ€rlek sĂ„ bara att ge lite till fast i koncentrerad dos 😄

Ska lĂ€sa pĂ„ hur du gjorde och se, först iaf korta lĂ€nken och anvĂ€nda litegrann innan jag helt bestĂ€mmer mig. En vĂ€lbehövlig tvĂ€tt ska den fĂ„ med 🙈
Om du bestĂ€mmer dig för att testa sĂ„ skaka inte för mycket utan mer bara vĂ€nd shakern upp och ner, upp och ner. Inte skaka sĂ„ mycket utan vara lite mjuk. DĂ„ blir det nog lite mindre "hack" som jag fick kanske lite mycket av för jag rasslade pĂ„ rĂ€tt bra. Men Ă€r nöjd Ă€ndĂ„ 🙂

Om du bestĂ€mmer dig för att testa sĂ„ skaka inte för mycket utan mer bara vĂ€nd shakern upp och ner, upp och ner. Inte skaka sĂ„ mycket utan vara lite mjuk. DĂ„ blir det nog lite mindre "hack" som jag fick kanske lite mycket av för jag rasslade pĂ„ rĂ€tt bra. Men Ă€r nöjd Ă€ndĂ„ 🙂

👍
Se hur det blir, tror den skulle passa bra i sliten look iaf finns ju det valet pĂ„ denna modellserie. Nu kortat lĂ€nken, sitter helt okej Ă€ven om lugg till lugg Ă€r pĂ„ grĂ€nsen men Ă€r ju en G-shock sĂ„ tycker det funkar. Mkt pang för pengen iaf och rĂ€tt lik mrg estetiskt 😎

IMG_1005.jpeg
IMG_1006.jpeg

👍
Se hur det blir, tror den skulle passa bra i sliten look iaf finns ju det valet pĂ„ denna modellserie. Nu kortat lĂ€nken, sitter helt okej Ă€ven om lugg till lugg Ă€r pĂ„ grĂ€nsen men Ă€r ju en G-shock sĂ„ tycker det funkar. Mkt pang för pengen iaf och rĂ€tt lik mrg estetiskt 😎

IMG_1005.jpeg
IMG_1006.jpeg
Riktigt klipp dĂ€r😍 Och riktigt stilig ocksĂ„ för den delen😀

Tillbaka
Topp