• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Första DW-5000R pĂ„ forumet. BĂ€sta julklappen till mig sjĂ€lv.đŸ€©đŸ„łđŸ§‘â€đŸŽ„
1000021780.jpg
1000021779.jpg
1000021781.jpg
1000021785.jpg

God jul! Det var den man kom hit för att se idag 😀 Hur upplevs kontrasten pĂ„ displayen?
Kontrasten Ă€r riktigt bra om man tittar frĂ„n vĂ€nster och med skĂ€rmen tiltat lite upppĂ„t. Lite sĂ€mre om man tittar frĂ„n höger och rakt pĂ„ jĂ€mfört med mina squares med gamla EL skĂ€rmar men ingen stor skillnad tycker jag. God Jul! 🧑‍🎄

Senast Àndrad:
5000R, riktig fulltrĂ€ff đŸ€©
1000031508.jpg
1000031509.jpg
1000031510.jpg

Snygg! Lite lockande. Jag gillar att PROTECTION och G-SHOCK Àr bÀttre fyllda med vitt Àn med min standard 5610a(som jag bytte klÀder pÄ till orange).
Men man mÄste vara försiktigare Àn med vanligt lock med 4 skruvar vid batteribyte. Trots att jag hade verktyg sÄ slant det sÄ att det blev en repa pÄ baklocket av en mina vanliga Casios.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp