Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God Jul fifan!Första DW-5000R pÄ forumet. BÀsta julklappen till mig sjÀlv.
God Jul!God Jul fifan!
Attans vad bra! Jag fÄr ha tÄlamod till FÀltöversten fÄr leverans.Första DW-5000R pÄ forumet. BÀsta julklappen till mig sjÀlv.
God jul! Det var den man kom hit för att se idag Hur upplevs kontrasten pÄ displayen?Första DW-5000R pÄ forumet. BÀsta julklappen till mig sjÀlv.
LÀckert!Första DW-5000R pÄ forumet. BÀsta julklappen till mig sjÀlv.
Fick en uppdatering att mitt paket inte landar förrÀn 27e.... HÄller tomten tiden bÀttre norröver??God Jul fifan!
Den Àr bra! Men kanske inte OWG bra.Attans vad bra! Jag fÄr ha tÄlamod till FÀltöversten fÄr leverans.
Kan man bli owg med den dÀr?
Kontrasten Àr riktigt bra om man tittar frÄn vÀnster och med skÀrmen tiltat lite upppÄt. Lite sÀmre om man tittar frÄn höger och rakt pÄ jÀmfört med mina squares med gamla EL skÀrmar men ingen stor skillnad tycker jag. God Jul!God jul! Det var den man kom hit för att se idag Hur upplevs kontrasten pÄ displayen?
Det ser lovande ut med pakÀÀÀt 1 av 2 iafFick en uppdatering att mitt paket inte landar förrÀn 27e.... HÄller tomten tiden bÀttre norröver??
Vad bra att du hann fÄ den ocksÄ!Hoppsan
Ser riktigt bra ut ska bli kul nÀr leverans sker5000R, riktig fulltrÀff
Hur Ă€r bandet pĂ„ den? Samma material som pĂ„ GW 5000 eller Ă€r det âbilligâ plast?5000R, riktig fulltrĂ€ff
5000R, riktig fulltrÀff
Första DW-5000R pÄ forumet. BÀsta julklappen till mig sjÀlv.
Hoppsan
Grattis alla 5000R Àgare! Verkar som om ni sopat Norden rent pÄ denna modell. Jag fÄr nog snÀllt vÀnta till efter jul pÄ min, jag la in min bestÀllning efter kl 15 i fredagsHÀr kommer en till
Definitivt bĂ€ttre Ă€n standardbanden. Om det Ă€r samma som 5000U vet jag ej, oavsett riktigt bekvĂ€mt.Hur Ă€r bandet pĂ„ den? Samma material som pĂ„ GW 5000 eller Ă€r det âbilligâ plast?
Tyckte bandet var vĂ€ldigt mjukt. KĂ€nns mjukare Ă€n gw5000Hur Ă€r bandet pĂ„ den? Samma material som pĂ„ GW 5000 eller Ă€r det âbilligâ plast?
Satt du porterglaset pÄ en B5600? Har för mig att det inte riktigt passar. Skippade du packningen?En första snabb mockup med porterglaset men jag vette fasen om jag verkligen kommer anvÀnda det?
Vi fĂ„r se hur det blir efter enbart modulswapâŠ
Nej det ligger bara löst pÄ boetten, ser en smula stort ut sÄ jag tror inte att det skulle passa.Satt du porterglaset pÄ en B5600? Har för mig att det inte riktigt passar. Skippade du packningen?