Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Hahaha, ja, det Àr vÀl sÄ du kör!DÄ Àr det bara att börja sÀlja av allt och köpa alla igen, du mÄste ju ha nÄgot att göra Grattis till klockan, finfin den dÀr! Tror bestÀmt att du behöver en sÄn hÀr ocksÄ @ironcastle
MÄste hÄlla mig sysselsatt Det borde du definitivtTack! Hahaha, ja, det Àr vÀl sÄ du kör!
Ja, den dÀr svarta Àr mÀktig som tusan. Har ju den i titan, man kanske borde ha en svart ocksÄ egentligen
Stort grattis till en ruskigt cool titanareIbland kan Tomten behöva lite hjÀlp för att det ska bli bra. Det hÀr Àr en klapp man blir glad av pÄ riktigt!
Trodde nog aldrig att den skulle trilla in, men nÀr rÀtt tillfÀlle dök upp gick det inte att motstÄ
Men med den i samlingen börjar ju titankollektionen bli rÀtt komplett tycker jag
God Jul pÄ Er!
Dw5000R menar du vÀlFör er som inte fÄtt tag i nÄn DW-5600 Ànnu
Min lokala StjÀrnurmakare la ut denna bild för knappt tre timmar sen
Jag misstÀnker att vÄr vÀn @roosterman fick för mycket julmust innanför vÀsten igÄr.Dw5000R menar du vÀl
Jag misstÀnker att vÄr vÀn @roosterman fick för mycket julmust innanför vÀsten igÄr.
Ăhh, det var ju bara 600 ifrĂ„nDw5000R menar du vĂ€l
Vad hÄller kulta pÄ med, jag har strejkat pga av deras sÀtt. Tycker det Àr dumt att ta in bestÀllningar nÀr man inte ens har varan. BestÀllde typ 9 dec tror jag och varan Àr Ànnu inte i lager. SÄ nu blev jag sur och köpte en annan G-Shock istÀllet, jag fÄr klara mig utan 5000R
Mjölkning pÄgÄr
Dags att gÄ tillbaka till pepsin..Jag misstÀnker att vÄr vÀn @roosterman fick för mycket julmust innanför vÀsten igÄr.
Nu Àr jag hÀr!!!!!! God morgon
Ja han har ju inte checkat in Ànnu för dagen heller