• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Command & Conquer-bömbar lite🙂
IMG_20241226_215438.jpg

Coolt!
Jag trodde först att du var i Japan, men inser att sÄ nog inte Àr fallet.
Hur var maten, vad tyckte du, egentligen?
Icke, Àven om det nÀstan kÀndes sÄ. Mycket bra, smakupplevelse. HÀrligt att se maten tillagas framför ögonen och fÄ den serverad i handen. Kul att testa Wagyu frÄn Kagoshima bland annat.
1000031656.jpg

Fredag och jag har 4 dagars ledighet.
Sovit ut ordentligt och tar nu julbrunch.
Kaffe i nya koppen med fat jag fick i julklapp av min kÀresta. Har sedan tidigare 4 Mon ami muggar och ska nu börja samla pÄ koppar med fat ocksÄ.
Önskar alla en riktigt trevlig helg! â˜ƒïžđŸŽ„

1000002433.jpg

1000002437.jpg
Snygg!

SkÄdar jag en Frödinge Ostkaka? Kommer ihÄg att jag vid ett svagt tillfÀlle köpt en i hopp om att var nÄgon slags cheese cake... tji fick jag.

Idag dÀremot kör jag DW5030C-1 som kickade igÄng efter batteribyte, rengöring och brÄk med piezofjÀdern. LÀcker brunaktig skÀrm som jag inte riktigt lyckas fÄnga pÄ kort.
IMG_9339.jpeg
En av mina bĂ€sta. HĂ„ller med, riktigt svĂ„rfĂ„ngad skĂ€rmnyans men jag skulle vilja sĂ€ga att skĂ€rmen gĂ„r i koppar precis som knapparna. 😊
(Givetvis kör jag sommartid. 😜)
1000026161.jpg

1000026165.jpg

Icke, Àven om det nÀstan kÀndes sÄ. Mycket bra, smakupplevelse. HÀrligt att se maten tillagas framför ögonen och fÄ den serverad i handen. Kul att testa Wagyu frÄn Kagoshima bland annat.
1000031656.jpg

Det Àr sÄnt dÀr svindyrt kött ca?
Men jag undrar angĂ„ende den stora mĂ€ngden insprĂ€ngt fett i köttet, förstĂ„r att det gör köttet saftigt. Men Ă€r det djuret övergött sĂ„ det varit överviktigt? đŸ€”

Det Àr sÄnt dÀr svindyrt kött ca?
Men jag undrar angĂ„ende den stora mĂ€ngden insprĂ€ngt fett i köttet, förstĂ„r att det gör köttet saftigt. Men Ă€r det djuret övergött sĂ„ det varit överviktigt? đŸ€”
Ja det Ă€r dyrt skulle jag sĂ€ga. Du kan lĂ€sa mer om processen i lĂ€nken. Vad jag förstĂ„tt lever djuret sĂ„ bra det kan göra och lider inte, snarare tvĂ€rtom. Lite OT, blir bĂ€ttring nĂ€sta inlĂ€gg đŸ‘đŸ»

Ja det Ă€r dyrt skulle jag sĂ€ga. Du kan lĂ€sa mer om processen i lĂ€nken. Vad jag förstĂ„tt lever djuret sĂ„ bra det kan göra och lider inte, snarare tvĂ€rtom. Lite OT, blir bĂ€ttring nĂ€sta inlĂ€gg đŸ‘đŸ»
Finns ett antal mjölkgĂ„rdar som korsat in wagyu med SRB (svensk röd vit boskap) blandannat pratade med min semin om det👍

Tillbaka
Topp