Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah. Det skulle nog bli snyggt. SÀg till om du hittar nÄgot som passar!Tack
Jag letar mer efter nÄt i stil med gummit till MRG MRG-B5000R-1DR
Av erfarenhet kan jag sÀga att ett löst gummi till MRG Àr DYRT. Köpte den ena sidan, alltsÄ bara ett halvt par för drygt 1000 kr, eftersom den MRG jag har satt lite för tajt. Vidare Àr de dessutom svÄra att fÄ tag pÄ, och sÄ mycket alternativ tror jag inte att det finns, eftersom de Àr sÄ speciella.Tack
Jag letar mer efter nÄt i stil med gummit till MRG MRG-B5000R-1DR
Nu mÄste jag rÀtta mig sjÀlv. Den dÀr heter DW5030-1 och inget annat.5000r-abstinensen ledde till ytterligare ett klockbyte.
5030c-bygge ihopsnickrad av @Fujoor. Boett och glas Àr frÄn 5030c, bezel vet jag inte, gw5000-band och en krisp modul frÄn 5600m.
Edit: nu kör jag tydligen sommartid!
Tror inte jag sett nÄgon snyggare dw Àn just 5030c1Nu mÄste jag rÀtta mig sjÀlv. Den dÀr heter DW5030-1 och inget annat.
Idag dÀremot kör jag DW5030C-1 som kickade igÄng efter batteribyte, rengöring och brÄk med piezofjÀdern. LÀcker brunaktig skÀrm som jag inte riktigt lyckas fÄnga pÄ kort.
Ja för fan, ge mig!För den som gillar Casioak och Seiko tuna.
@Meraborsten @daniel svenssonFör den som gillar Casioak och Seiko tuna.
Ja, kanske mellan en MRG och en Emperor Tuna..@Meraborsten @daniel svensson
Ăr det ni som haft nĂ„gon av era gshocks ligga ihop med era Seiko tuna i lĂ„dan? DĂ„ blir de avkommor
Ja den kÀrleksaffÀren skulle man inte förbjudaJa, kanske mellan en MRG och en Emperor Tuna..
Borde bli en fin avkomma
TrÄkigt att höra, ett snabbt tillfrisknande till er bÄda.Ser ut som att de flesta av er haft en fin Jul, trevligt!
HÀr blev det inte som tÀnkt, istÀllet för julfirande med barn och barnbarn blev det medicin och engÄngsnÀsdukar. Frun har lunginflammation och jag en riktigt besvÀrlig förkylning
Krya pÄ er!Ser ut som att de flesta av er haft en fin Jul, trevligt!
HÀr blev det inte som tÀnkt, istÀllet för julfirande med barn och barnbarn blev det medicin och engÄngsnÀsdukar. Frun har lunginflammation och jag en riktigt besvÀrlig förkylning
Snygga! VÀntar ocksÄ pÄ att 5000R ska finnas i lager sÄ man fÄr bestÀlla sig enDagens skruverier resulterade i en sned skÀrm. FÄr försöka rÀtta till det imorgon.
En liten gruppbild pÄ mina squares med röda ramar medans jag tÄlmodigt vÀntar pÄ 5000R. Och portermodden lÀngtar fortfarande efter en solig dag!