• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Skönt att vara tillbaka i snölösa södern. SmĂ„land var ju förfĂ€rligt kallt đŸ„¶

IMG_2635.jpeg

Var svÄrt att fÄ ett bra kort pÄ en ivrig mÄn-kanin och mÄnen samtidigt. Jaja. -12 o en frisk promenad gjorde gott oavsett fokus.
IMG_2661.jpeg

Och den starka "stjÀrnan" snett ned till vÀnster Àr planeten Mars. De tvÄ stjÀrnorna ovanför Mars Àr Castor och Pollux i stjÀrnbilden Tvillingarna. Jag kan inte se att det fÄs med pÄ bilden, men man brukar kunna skönja Mars röda fÀrg med blotta ögat.

Senast Àndrad:
G-shock DW-H5600-2ER hos klockia för 1839kr
1000025114.jpg
Efter att ha missat detta erbjudande finns nu: https://milrab.se/products/casio-g-shock-dw-h5600-2er-limited-blue-26cfe?variant=51656541798768

NĂ„gon som har erfarenhet av den?
SvÄrt att lÄta bli att klicka hem en.

Är de sĂ„ dĂ„liga att ingen vill ha dem? đŸ€”đŸ§
Har haft en sÄdan samt GBD-H2000, jag gillade dem starkt men frÄgan Àr vad du Àr ute efter :)

Som en smidigt smÀrt smartklocka med evighets batteri sÄ Àr den grym! Vill du ha fler sensorer sÄ rekomenderar ja GBD-H2000 (om den ska vara smart ocksÄ), sÄ allt Àr ju relativt. Jag gillade min skarpt men eftersom ja hade bÄda sÄ sÄlde ja ena med mindre sensorer (DW-H5600), me kÀnde att ja Àven ville betala med min klocka sÄ blev ett byte till Garmin istÀllet. Dock har ja kvar alla andra g-shocks :)

Har haft en sÄdan samt GBD-H2000, jag gillade dem starkt men frÄgan Àr vad du Àr ute efter :)

Som en smidigt smÀrt smartklocka med evighets batteri sÄ Àr den grym! Vill du ha fler sensorer sÄ rekomenderar ja GBD-H2000 (om den ska vara smart ocksÄ), sÄ allt Àr ju relativt. Jag gillade min skarpt men eftersom ja hade bÄda sÄ sÄlde ja ena med mindre sensorer (DW-H5600), me kÀnde att ja Àven ville betala med min klocka sÄ blev ett byte till Garmin istÀllet. Dock har ja kvar alla andra g-shocks :)
Gav Apple Watch en Àrlig chans trots att jag egentligen pÄ förhand visste hur det skulle sluta.
Är vĂ€l mest nyfiken pĂ„ displayen (dĂ„ jag redan Ă€gt en drös framför allt fyrkantiga G-SHOCK:s med diverse olika displayer) som ska vara grym.
Sedan gillar jag nÀr man kan anvÀnda funktionerna enbart i klockan trots att man kan koppla till din sin telefon.
Jag var sugen pĂ„ att testa men smarta klockor brukar inte vara för mig đŸ€·â€â™‚ïž
Man Ă€r ju inget trĂ€nings freak direkt 😂
Kanske Àndrar mig nÀr det Àr en G dock?

@FreakyLeo har en och Ă€r nöjd vet jag 👍
Ge den en chans. Annars fĂ„r du gĂ€rna höra av dig 🙂
Jag kunde ÀndÄ inte lÄta bli att klicka hem en ÀndÄ till det priset.

Gav Apple Watch en Àrlig chans trots att jag egentligen pÄ förhand visste hur det skulle sluta.
Är vĂ€l mest nyfiken pĂ„ displayen (dĂ„ jag redan Ă€gt en drös framför allt fyrkantiga G-SHOCK:s med diverse olika displayer) som ska vara grym.
Sedan gillar jag nÀr man kan anvÀnda funktionerna enbart i klockan trots att man kan koppla till din sin telefon.

Ge den en chans. Annars fĂ„r du gĂ€rna höra av dig 🙂
Jag kunde ÀndÄ inte lÄta bli att klicka hem en ÀndÄ till det priset.
Displayen Ă€r det som lockar för mig 😃
Har man tur sĂ„ kanske de slutar rea ut just denna sĂ„ kan man fĂ„ tillbaka lite mer
 för jag tror Ă€ndĂ„ inte att den blir lĂ„nglivad hos mig 😝

Tillbaka
Topp