Det ska börjas i tid Han har redan stenkoll pĂ„ att dom kan pipa och lysa om man trycker pĂ„ knapparnaTĂ€nkte att dom skulle fĂ„ ligga i fönstret och âsolaâ men min son hade andra planer
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det ska börjas i tid Han har redan stenkoll pĂ„ att dom kan pipa och lysa om man trycker pĂ„ knapparnaTĂ€nkte att dom skulle fĂ„ ligga i fönstret och âsolaâ men min son hade andra planer
Hade den legat pÄ 2k hade jag redan köpt den, en röding för högt i pris i mitt tycke alltsÄVÀnder mig till proffsen hÀr inne.
Vad Àr vettigt att betala för denna, inga tillbehör och skick enl sÀljarens bilder.
Har sett priser frÄn 2000kr upp till 3500 typ för stÄlisar men oftast har dem varit i bra skick och full set. SÀljaren begÀr 2600kr
Som @Glantzen sÀger.VÀnder mig till proffsen hÀr inne.
Vad Àr vettigt att betala för denna, inga tillbehör och skick enl sÀljarens bilder.
Har sett priser frÄn 2000kr upp till 3500 typ för stÄlisar men oftast har dem varit i bra skick och full set. SÀljaren begÀr 2600kr
Tror jag sĂ„lde min med plĂ„tlĂ„dan o âalltâ för typ 2200/2300kr med frakt o tycker det Ă€r ett bra pris. Kanske runt max 2400 med spĂ„rbart o försĂ€krat inkluderat.VĂ€nder mig till proffsen hĂ€r inne.
2022 sÄlde jag min utan box med lite repor pÄ för 1966kr inklusive fraktVÀnder mig till proffsen hÀr inne.
= Tokbilligt = Tokbra köp för köparen = För det priset hade jag nÀstan kunnat köp en tredje-silverstÄlis2022 sÄlde jag min utan box med lite repor pÄ för 1966kr inklusive frakt
VÀnder mig till proffsen hÀr inne.
Det ska börjas i tid Han har redan stenkoll pÄ att dom kan pipa och lysa om man trycker pÄ knapparna
Har fÄtt ge ett flertal av mina lite ljusterapi pÄ sistone.
Har fÄtt ge ett flertal av mina lite ljusterapi pÄ sistone.
En vinter utan snö Àr för mörk lixom.....
Och springer man dessutom omkring med auto light pÄ höskullenHar fÄtt ge ett flertal av mina lite ljusterapi pÄ sistone.
En vinter utan snö Àr för mörk lixom.....
Du har chans pÄ den jag visade, jag avstod dÄ sÀljaren inte ville gÄ ner i prisSÄg att jag hade skrivit helt fel. Jag sÄlde min för 2100 med spÄrbar och försÀkrad frakt. SÄ de Àr vÀl dÀrikring de ligger, detta var ganska precis ett Är sedan. à ngrar nu att jag sÄlde den. Riktigt skön klocka!
Klockan Àr ju kalasfin, men nog skulle man vilja skava av litet till pÄ priset... Man fÄr den ju ny för under trettio papp.Fyrkantig MR-G pÄ Blocket just nu
PrisnivÄn vet jag inte om den Àr bra eller inte
https://www.blocket.se/annons/vastmanland/casio_b5000r_dr1/1209084610
Medföljer ju originalband till mrg ser det ut som, vilket Àr snordyrtKlockan Àr ju kalasfin, men nog skulle man vilja skava av litet till pÄ priset... Man fÄr den ju ny för under trettio papp.
- Det följer ju iofs med ett extra gummiband. Bra förstÄs om det som sitter pÄ Àr kortat. Priset, tja, beror vÀl pÄ om du behöver det extra bandet. SvÄrt att tro att han fÄr ut det dÀr priset Àven om listpriset Àr rÀtt högt i förhÄllande till versionen med lÀnk.Fyrkantig MR-G pÄ Blocket just nu
PrisnivÄn vet jag inte om den Àr bra eller inte
https://www.blocket.se/annons/vastmanland/casio_b5000r_dr1/1209084610
Tror inte heller den flyger ivÀg för det priset just nu. Men ett extra band Àr ju guld vÀrt att ha speciellt om man skulle kunna ha det som sitter pÄ om man Àr impulsiv och vill sÀlja i framtiden sÄ finns det extra bandet.- Det följer ju iofs med ett extra gummiband. Bra förstÄs om det som sitter pÄ Àr kortat. Priset, tja, beror vÀl pÄ om du behöver det extra bandet. SvÄrt att tro att han fÄr ut det dÀr priset Àven om listpriset Àr rÀtt högt i förhÄllande till versionen med lÀnk.
Ditur sÄlde den för 26k nyligenKlockan Àr ju kalasfin, men nog skulle man vilja skava av litet till pÄ priset... Man fÄr den ju ny för under trettio papp.
+Band 7 kDitur sÄlde den för 26k nyligen
Hade tur nÀr jag hittade min.Tror inte heller den flyger ivÀg för det priset just nu. Men ett extra band Àr ju guld vÀrt att ha speciellt om man skulle kunna ha det som sitter pÄ om man Àr impulsiv och vill sÀlja i framtiden sÄ finns det extra bandet.
Men som sagt trög marknad sÄ den blir nog svÄrsÄld som allt annat.
Men man blir ju lite partisk nÀr man har handlat en mrg square ny. Det kostar att köpa en ny det vet bonden och du med
SÄ visst borde man dÄ ÀndÄ betala skÀligt för en begagnad, de finns ju inte jÀtte mÄnga till salu i Sverige menar jag.
Det enda alternativet nÀr man har Àr att köpa en splitter ny eller en begagnad.
Jag gav 34k för min ny.
Jag brukar rÀkna pÄ att man tappar ungefÀr 40 % av vÀrdet nÀr man köper en ny g-shock och det tycker jag Àr ganska rimligt. SÄ rÀknar man pÄ nypriset sÄ borde man fÄ tillbaka 60 % i min vÀrld.