Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk klocka!Har ju varit nÄgra bilder pÄ snygga GShock-baksidor i trÄden nyligen. Tog nÄgra nya bilder idag och den hÀr Àr ju svÄrslagen (safirglas)
![]()
Baksidan Àr ju ocksÄ cool pÄ 5000R, insÄg att jag inte tagit bort plasten hehe
![]()
MinHar ju varit nÄgra bilder pÄ snygga GShock-baksidor i trÄden nyligen. Tog nÄgra nya bilder idag och den hÀr Àr ju svÄrslagen (safirglas)
![]()
Du menar att det blÄaktiga Àr glas?Har ju varit nÄgra bilder pÄ snygga GShock-baksidor i trÄden nyligen. Tog nÄgra nya bilder idag och den hÀr Àr ju svÄrslagen (safirglas)
![]()
VÀljer morgondagens klockaSnart Ànnu en arbetsmÄndag till handlingarna
![]()
De Àr vÀl glas pÄ baksidan med? Den gula mrg frogman har vÀl gult glas osv Àr vÀl lite cool 3d effekt med ? @Hans B 1955Du menar att det blÄaktiga Àr glas?Eller menar du framsidan?
Du menar att det blÄaktiga Àr glas?Eller menar du framsidan?
Precis
Köööp!!!Precis
Det som slÄr mig nÀr jag tittar pÄ recensioner Àr att bandet ser sÄ sjukt mjukt och följsamt ut ocksÄ
De va inte sÄ jag menaKöööp!!!
![]()
Casio G-Shock MRG-BF1000R-1ADR Svart urtavla Ă50 mm - Fri Frakt
Köp Casio G-Shock MRG-BF1000R-1ADR frÄn Auktoriserad ÄterförsÀljare - fri frakt samt en bra gratis försÀkring. Klockor sedan 1862magnussonsur.se
Hade ingen aning om detta, kÀnns spontant vÀldigt lite G och vÀldigt mycket jaaaa, jag vet inte vad.De Àr vÀl glas pÄ baksidan med? Den gula mrg frogman har vÀl gult glas osv Àr vÀl lite cool 3d effekt med ? @Hans B 1955![]()
Min Haze hÀlsarHade ingen aning om detta, kÀnns spontant vÀldigt lite G och vÀldigt mycket jaaaa, jag vet inte vad.
KvÀllens G, nÀstan snyggast frÄn sidan:![]()
Kanske fel att sÀga att priset börjar bli rimligt. Men det gÄr ju Ät rÀtt hÄllKöööp!!!
![]()
Köp Casio G-Shock MRG-BF1000R-1ADR frÄn Auktoriserad ÄterförsÀljare - fri frakt samt en bra gratis försÀkring. Klockor sedan 1862magnussonsur.se
Du Àr ju den givna köparenKanske fel att sÀga att priset börjar bli rimligt. Men det gÄr ju Ät rÀtt hÄll![]()
- Det blÄaktiga pÄ baksidan Àr safirglas, skall tydligen ge bÀttre mottagning av radiosynksignalen.Du menar att det blÄaktiga Àr glas?Eller menar du framsidan?
- Bandet Àr otroligt bekvÀmt!Precis
Det som slÄr mig nÀr jag tittar pÄ recensioner Àr att bandet ser sÄ sjukt mjukt och följsamt ut ocksÄ
- Safirglas för bÀttre mottagning av radiosynksignalen, coolt ocksÄDe Àr vÀl glas pÄ baksidan med? Den gula mrg frogman har vÀl gult glas osv Àr vÀl lite cool 3d effekt med ? @Hans B 1955![]()
![]()
- Bra pris!Köööp!!!
![]()
Ăr det inte "Casio watches" som gĂ€ller? Det Ă€r den nya för GAB2100 mfl.För manuell instĂ€llning: Du stĂ€ller timmarna och minuterna, nĂ€r du sparar instĂ€llningen börjar sekunderna rĂ€kna frĂ„n noll.
Lite som att stÀlla tiden pÄ en mekanisk klocka med hacking.
SÄ Àr det i alla fall pÄ GBD-200 och jag Àr rÀtt saker pÄ att det Àr samma modul i din.
Edit: för hopkoppling med mobilen via BT behöver du Casios app "G-shock Move".
Jag började med Casio Watches-appen, den skickade mig vidare för att hĂ€mta"G-shock Move" nĂ€r jag skulle ansluta till GBD-200. Om jag minns rĂ€tt vill sĂ€ga, jag anvĂ€nder inte nĂ„gon av trĂ€ningsfunktionerna bortsett frĂ„n intervalltimern.Ăr det inte "Casio watches" som gĂ€ller? Det Ă€r den nya för GAB2100 mfl.