• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! -11°C och det har smÄsnöat pÄ morgonen. SÄ det ligger nysnö pÄ marken. VÀldigt förrÀdiskt för det gÄr inte att lÀsa av vÀgen mer Àn pÄ vissa stÀllen dÀr andra gÄngare har glidit med skorna.

1000004472.jpg

Psykedelisk Walter. En otippat sÀllsynt modell i trÄden, vad jag vet Àr det bara @roosterman som ligger inne med DW-5900 förutom mig, eller?
Och varför?
FĂ„r se om det dyker upp nĂ„gon ytterligare i trĂ„den inom kort 😉
1000012200.jpg
Dök upp ett paket i lĂ„dan idag đŸ€©
Har inte hunnit stĂ€lla om tidenđŸ«Ł

Bilagor

• IMG_7191.jpeg
    IMG_7191.jpeg
    424.8 KB · Visningar: 2
Gjorde ett försök till och köpte en MRG-B5000D före Jul. TyvĂ€rr mĂ„ste jag nu acceptera att jag inte gillar digital tidvisning, Ă€r vĂ€l för gammal 

DÀrför hoppas jag att det finns nÄgon entusiast hÀr i trÄden som vill ta över den. Klockan Àr sÄ nÀra nyskick en lite anvÀnd klocka kan vara, men det gÄr att hitta nÄgon mikroskopisk hairline om man letar noga i rÀtt ljus. PÄ insidan av lÀnken finns mÀrken dÀr viklÄset legat emot. Den Àr förstÄs fullset med ifyllt cert frÄn svensk AD, jag hÀmtade ut den i mitten av december förra Äret. Naturligtvis fungerar allt som det skall.
Listpriset Àr 39998 kr, men vi kommer förstÄs överens om ett riktigt bra pris vid en snabb och smidig affÀr.
F2F Àr alltid trevligt, Äker gÀrna en bit och möter dig i sÄ fall (bor i VÀstmanland). Hör av dig med frÄgor och förslag!

- BORTA 🙂

IMG_9356.jpeg

Senast Àndrad:
Gjorde ett försök till och köpte en MRG-B5000D före Jul. TyvĂ€rr mĂ„ste jag nu acceptera att jag inte gillar digital tidvisning, Ă€r vĂ€l för gammal 

DÀrför hoppas jag att det finns nÄgon entusiast hÀr i trÄden som vill ta över den. Klockan Àr sÄ nÀra nyskick en lite anvÀnd klocka kan vara, men det gÄr att hitta nÄgon mikroskopisk hairline om man letar noga i rÀtt ljus. PÄ insidan av lÀnken finns mÀrken dÀr viklÄset legat emot. Den Àr förstÄs fullset med ifyllt cert frÄn svensk AD, jag hÀmtade ut den i mitten av december förra Äret. Naturligtvis fungerar allt som det skall.
Listpriset Àr 39998 kr, men vi kommer förstÄs överens om ett riktigt bra pris vid en snabb och smidig affÀr.
F2F Àr alltid trevligt, Äker gÀrna en bit och möter dig i sÄ fall (bor i VÀstmanland). Hör av dig med frÄgor och förslag!

IMG_9356.jpeg
Grym klocka en keeper😎

IMG_9356.jpeg
Suget som uppstĂ„r i samklang med Ă„ngesten som sĂ€ger att man inte borde 😂

Köp den nĂ„gon sĂ„ slipper jag 😁

SÄg bilder pÄ DW6900RL pÄ instagram. Den var riktigt krispig, om man som jag Àr ett lite större fan av den modellen jÀmfört med square. SÄ googlade lite pÄ dw-6900, sÄg att nedan, DW-6900HD-8 fanns till bra pris pÄ Amazon med prime.
1000004928.jpg

Tillbaka
Topp