Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rescue Yellow
GPR-H1000RY-1A9
GW-9500RY-1A9
GR-B300RY-1A9
![]()
Jag har tvÄ gröna....NÄn som vill byta sin nya Mudman GW-9500 mot min Mudmaster GWG-2000 TLC ?
![]()
Det Àr ju den gröna jag Àr ute efterJag har tvÄ gröna....![]()
Dök upp ett paket i lÄdan idagPsykedelisk Walter. En otippat sÀllsynt modell i trÄden, vad jag vet Àr det bara @roosterman som ligger inne med DW-5900 förutom mig, eller?
Och varför?
FÄr se om det dyker upp nÄgon ytterligare i trÄden inom kort
![]()
Mycket bra!! Hoppas man fÄr chans att se dessa i verkligheten.
Ja jösses! Jag tyckte den digitala Àr stor, men tydligen inte...RejÀl skillnad pÄ Analog groda jÀmfört med Gwf den digitala![]()
![]()
Den ser hungrig utFick en ânyâ GST-S100D pĂ„ posten idag. PĂ„minner mycket om GST-W110D, men saknar tyvĂ€rr multiband.![]()
![]()
Grym klocka en keeperGjorde ett försök till och köpte en MRG-B5000D före Jul. TyvĂ€rr mĂ„ste jag nu acceptera att jag inte gillar digital tidvisning, Ă€r vĂ€l för gammal âŠ
DÀrför hoppas jag att det finns nÄgon entusiast hÀr i trÄden som vill ta över den. Klockan Àr sÄ nÀra nyskick en lite anvÀnd klocka kan vara, men det gÄr att hitta nÄgon mikroskopisk hairline om man letar noga i rÀtt ljus. PÄ insidan av lÀnken finns mÀrken dÀr viklÄset legat emot. Den Àr förstÄs fullset med ifyllt cert frÄn svensk AD, jag hÀmtade ut den i mitten av december förra Äret. Naturligtvis fungerar allt som det skall.
Listpriset Àr 39998 kr, men vi kommer förstÄs överens om ett riktigt bra pris vid en snabb och smidig affÀr.
F2F Àr alltid trevligt, Äker gÀrna en bit och möter dig i sÄ fall (bor i VÀstmanland). Hör av dig med frÄgor och förslag!
![]()
Suget som uppstĂ„r i samklang med Ă„ngesten som sĂ€ger att man inte bordeGjorde ett försök till och köpte en MRG-B5000D före Jul. TyvĂ€rr mĂ„ste jag nu acceptera att jag inte gillar digital tidvisning, Ă€r vĂ€l för gammal âŠ
DÀrför hoppas jag att det finns nÄgon entusiast hÀr i trÄden som vill ta över den. Klockan Àr sÄ nÀra nyskick en lite anvÀnd klocka kan vara, men det gÄr att hitta nÄgon mikroskopisk hairline om man letar noga i rÀtt ljus. PÄ insidan av lÀnken finns mÀrken dÀr viklÄset legat emot. Den Àr förstÄs fullset med ifyllt cert frÄn svensk AD, jag hÀmtade ut den i mitten av december förra Äret. Naturligtvis fungerar allt som det skall.
Listpriset Àr 39998 kr, men vi kommer förstÄs överens om ett riktigt bra pris vid en snabb och smidig affÀr.
F2F Àr alltid trevligt, Äker gÀrna en bit och möter dig i sÄ fall (bor i VÀstmanland). Hör av dig med frÄgor och förslag!
![]()
Har ju redan enSuget som uppstÄr i samklang med Ängesten som sÀger att man inte borde
Köp den nÄgon sÄ slipper jag![]()
DÄ fÄr nÄgon annan ta och köpaHar ju redan en![]()
![]()
Kan man inte ha tvÄ menar du???,Har ju redan en![]()
![]()