Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kulta nÀmn inte ordet...Hmmm.
La ett köp hos Kulta igÄr vid lunch.. Men har fortfarande inte fÄtt nÄn bekrÀftelse frÄn dom..
Testade att trycka köp igen med dÄ sÄ Klarna att det redan pÄgÄr frÄn annan enhet (eller nÄt liknande)..
Gissa om man börjar bli lite konfys hÀr nu...
Kommer jag verkligen fÄ igenom ordern??
Har jag gjort nÄt fel???
Har Kulta hittat pÄ nÄt???
Alla dessa frÄgor... Hela tiden...
Jag vill ha KLOCKAN!!!
Just det jaKulta nÀmn inte ordet...
1,5 mÄnad...Just det ja
Fast fÄr jag loss den hÀr till det priset jag la ordern pÄ sÄ kan jag vÀnta en vecka eller tvÄ
Tackar!Fet dinka alltsÄ . Plus Àven för klocka/keyboard matchning
Nej det Àr nog inte sÄ illa om de har klockorna i lager.Oj, Àr det sÄ illa med Kulta center?!
Det Àr en av de nÀtbutiker som ingÄr i min G-shockspaning men har Ànnu inte blivit nÄn bestÀllning.
Jag frÄgade de det nÀr jag la bestÀllningen dÄ sa de att de fÄr in den under januari. Tror jag skrev om det i trÄden. Det var lite ovÀntat att andra fick in sina före Kulta.Nej det Àr nog inte sÄ illa om de har klockorna i lager.
Men jag tycker det var vÀldigt fult gjort av dem att ta in bestÀllningar pÄ 5000 R nÀr dom inte ens sjÀlva troligen visste nÀr dom skulle fÄ in den