• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! Fredag igen.

1000005606.jpg

Hmmm.
La ett köp hos Kulta igÄr vid lunch.. Men har fortfarande inte fÄtt nÄn bekrÀftelse frÄn dom..
Testade att trycka köp igen med dÄ sÄ Klarna att det redan pÄgÄr frÄn annan enhet (eller nÄt liknande)..
Gissa om man börjar bli lite konfys hÀr nu...
Kommer jag verkligen fÄ igenom ordern??
Har jag gjort nÄt fel???
Har Kulta hittat pÄ nÄt???

Alla dessa frÄgor... Hela tiden...
Jag vill ha KLOCKAN!!! 😁

Hmmm.
La ett köp hos Kulta igÄr vid lunch.. Men har fortfarande inte fÄtt nÄn bekrÀftelse frÄn dom..
Testade att trycka köp igen med dÄ sÄ Klarna att det redan pÄgÄr frÄn annan enhet (eller nÄt liknande)..
Gissa om man börjar bli lite konfys hÀr nu...
Kommer jag verkligen fÄ igenom ordern??
Har jag gjort nÄt fel???
Har Kulta hittat pÄ nÄt???

Alla dessa frÄgor... Hela tiden...
Jag vill ha KLOCKAN!!! 😁
Kulta nĂ€mn inte ordet...😒

Oj, Àr det sÄ illa med Kulta center?!
Det Àr en av de nÀtbutiker som ingÄr i min G-shockspaning men har Ànnu inte blivit nÄn bestÀllning.

Oj, Àr det sÄ illa med Kulta center?!
Det Àr en av de nÀtbutiker som ingÄr i min G-shockspaning men har Ànnu inte blivit nÄn bestÀllning.
Nej det Àr nog inte sÄ illa om de har klockorna i lager.
Men jag tycker det var vÀldigt fult gjort av dem att ta in bestÀllningar pÄ 5000 R nÀr dom inte ens sjÀlva troligen visste nÀr dom skulle fÄ in den

Fredag, och dÀrmed dags att rotera veckans klocka!
Valet föll pÄ min andra Casio, en GW-B5600BC-1BER Bluetooth.
FÄ se hur detta gÄr, var ju inte överförtjust i negativa displayer, men givet lite tid kanske att man vÀnjer sig.

Bilagor

• IMG_20250131_101300.jpg
    IMG_20250131_101300.jpg
    712.8 KB · Visningar: 1
Nej det Àr nog inte sÄ illa om de har klockorna i lager.
Men jag tycker det var vÀldigt fult gjort av dem att ta in bestÀllningar pÄ 5000 R nÀr dom inte ens sjÀlva troligen visste nÀr dom skulle fÄ in den
Jag frÄgade de det nÀr jag la bestÀllningen dÄ sa de att de fÄr in den under januari. Tror jag skrev om det i trÄden. Det var lite ovÀntat att andra fick in sina före Kulta.

Tillbaka
Topp