Fick bli lite indiglo-G ikvĂ€ll 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja man kÀnner de i kroppen att nu Àr det pÄvÀg Ät rÀtt hÄll. Va sÀger du @Nygren kanske dags vi tar pÄ ossLite vÄrkÀnning. FÄgelsÄng, ljust. Snart vÀnder det
![]()
Det Àr sannerligen dags. FÄr blirJa man kÀnner de i kroppen att nu Àr det pÄvÀg Ät rÀtt hÄll. Va sÀger du @Nygren kanske dags vi tar pÄ ossigen nu nÀr det blivit en trend
- Och nu vill man ju plötsligt ha en sÄn dÀr ocksÄtill affÀrn.
![]()
- Dina bilder skapar ofta habegÀr, alltid vÀldigt snygga
Inte varit med om sjÀlv men det Àr ju en mekanisk funktion och lösningen Àr precis som du gjort.MÀrkte igÄrkvÀll att auto-belysningen pÄ min GW-5000 slutat funka.
Testade till slut att dunka klockan, ganska hÄrt, nÄgra gÄnger mot handflatan. Först mot ena sidan och sen den andra.
Det fixade problemet och nu funkar den!
NÄgon annan i trÄden som varit med om samma sak? Att rörelsesensorn liksom kÀrvat fast?
Kul att kunna följa dina tankar kring dennaSÄ har det blivit söndag och efter ett par filmer pÄ Netflix sÄ kÀnner jag att det Àr lÀggdags. Funderade tidigare igÄr pÄ att byta till nÄgon av mina dressklockor men gillar denna sÄ mycket att den fÄtt sitta kvar oavbrutet sen jag fick hem den. Förutom nÀr jag sover och duschar.
![]()
- Bandet skall ju vara vÀldigt speciellt pÄ den dÀr, en bild tacktill affÀrn.
![]()
SvÄrt att fota men har Àr ett par bilder:- Bandet skall ju vara vÀldigt speciellt pÄ den dÀr, en bild tack![]()
- Tack, tyvÀrr ökade suget efter en Ànnu merSvÄrt att fota men har Àr ett par bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dom passar bra ihop.- Tack, tyvÀrr ökade suget efter en Ànnu mer![]()