• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dom passar bra ihop. 👍🐾
1000005787.jpg
Du fĂ„r sluta posta bilder pĂ„ dom dĂ€r, fĂ„r extremt köp begĂ€r 😍

Club-G Ă€r Ă€nnu mindre 😀

Club-G.JPG

Oliver har redan fĂ„tt en sĂ„n (Knappt fyra mĂ„nader pĂ„ bilden)😁

IMG_20240329_142649.jpg

Dom tÄl lika mycket som en vanlig G-shock ;)
IMG_20240720_135607.jpg
Hur förhÄller sig Club-g i storlek mot Baby-g och mot originalet? Har för mig jag sett procentsatser en gÄng men hittar inte igen det nu nÀr jag söker. En vanlig Àr vÀl stor för en annan nÀmligen.

Hur förhÄller sig Club-g i storlek mot Baby-g och mot originalet? Har för mig jag sett procentsatser en gÄng men hittar inte igen det nu nÀr jag söker. En vanlig Àr vÀl stor för en annan nÀmligen.
Club G och G-shock mini Àr verkligen jÀttesmÄ. Skulle nÀstan kunna sÀga att dom Àr snÀppet mindre Àn Baby-G, men det Àr nog en ytterst subjektiv Äsikt.
1000012432.jpg

1000012436.jpg

Dom Ă€r smĂ„ 👍🙂
HĂ€r Ă€r mina tvĂ„ i jĂ€mförelse med en 5610 och en vanlig DW6900🙂
@martaSM30 rockar en oxĂ„đŸ‘
IMG_20250202_172018.jpg

IMG_20250202_172318.jpg

IMG_2718.jpeg

NÄgon som sett denna bilden och reagerat pÄ hur dÄlig den Àr? Pinsamt att Casio anvÀnder AI utan att kontrollera att bilden Àr okej.
ryktet gĂ„r att han som ligger dĂ€r stupad hade en applewatch som fick slut pĂ„ batteriet och missade tidpunkten nĂ€r helikoptern skulle komma. man har försökt Ă„terskapa hans hallucinationer i bilden. đŸšđŸ€•

ps. min keeper pÄ min favvo fyrkant gick av idag. stor sorg hÀr med en helt vild flÀrp. ds.

Äh, det Ă€r bara en frĂ„ga om instĂ€llning, jag Ă€r ju inte sĂ„ kaxig med mina 16,5 handleder.
En G-shock ska ha en rejĂ€l nĂ€rvaro, det Ă€r ju halva grejen â˜ș
Jo fattar men mina Àr Ànnu mindre..., har för mig att man sett att typ Baby Àr ca 80% av en standard-G och en Club Àr typ 80% av en Baby - eller ngt sÄnt. Det Àr inte bra om det blir allt för stort men inte heller för litet sÄklart.

Tillbaka
Topp