Du fÄr sluta posta bilder pÄ dom dÀr, fÄr extremt köp begÀrDom passar bra ihop.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr sluta posta bilder pÄ dom dÀr, fÄr extremt köp begÀrDom passar bra ihop.
![]()
![]()
NÄgon som sett denna bilden och reagerat pÄ hur dÄlig den Àr? Pinsamt att Casio anvÀnder AI utan att kontrollera att bilden Àr okej.
Jag fick ett plötsligt sug pÄ colanappar
![]()
Haha ja alltsÄ med rÀtt ljusinfall skulle det bli Ànnu mer "lÀskigt" likt RoosterMasters bild!Jag kommer ocksÄ att tÀnka pÄ och fÄ sug efter colanappar!
Tror minsann Casio Àr sponsrade av Haribo hÀr!
![]()
Verkligen, ligger ett par ben vid den mittersta mÀnniskan och den högra svÀvarHelikoptern ser konstig ut...
- Tack, tyvÀrr ökade suget efter en Ànnu mer![]()
Ni vet vad......Du fÄr sluta posta bilder pÄ dom dÀr, fÄr extremt köp begÀr![]()
Oliver gillade den ocksÄHaha ja alltsÄ med rÀtt ljusinfall skulle det bli Ànnu mer "lÀskigt" likt RoosterMasters bild!
![]()
Oliver gillade den ocksÄ
![]()
Tog i allt han orkade nÀr han testade knapparna
![]()
Hur förhÄller sig Club-g i storlek mot Baby-g och mot originalet? Har för mig jag sett procentsatser en gÄng men hittar inte igen det nu nÀr jag söker. En vanlig Àr vÀl stor för en annan nÀmligen.Club-G Àr Ànnu mindre
![]()
Oliver har redan fÄtt en sÄn (Knappt fyra mÄnader pÄ bilden)
![]()
Dom tÄl lika mycket som en vanlig G-shock
![]()
Club G och G-shock mini Àr verkligen jÀttesmÄ. Skulle nÀstan kunna sÀga att dom Àr snÀppet mindre Àn Baby-G, men det Àr nog en ytterst subjektiv Äsikt.Hur förhÄller sig Club-g i storlek mot Baby-g och mot originalet? Har för mig jag sett procentsatser en gÄng men hittar inte igen det nu nÀr jag söker. En vanlig Àr vÀl stor för en annan nÀmligen.
Du vet, Àr man liksom smurfarna bara tre Àpplen hög sÄ mÄste man vackert förhÄlla sig till det...Club G och G-shock mini Àr verkligen jÀttesmÄ. Skulle nÀstan kunna sÀga att dom Àr snÀppet mindre Àn Baby-G, men det Àr nog en ytterst subjektiv Äsikt.
![]()
![]()
Dom Àr smÄHur förhÄller sig Club-g i storlek mot Baby-g och mot originalet? Har för mig jag sett procentsatser en gÄng men hittar inte igen det nu nÀr jag söker. En vanlig Àr vÀl stor för en annan nÀmligen.
Ăh, det Ă€r bara en frĂ„ga om instĂ€llning, jag Ă€r ju inte sĂ„ kaxig med mina 16,5 handleder.Du vet, Ă€r man liksom smurfarna bara tre Ă€pplen hög sĂ„ mĂ„ste man vackert förhĂ„lla sig till det...![]()
ryktet gÄr att han som ligger dÀr stupad hade en applewatch som fick slut pÄ batteriet och missade tidpunkten nÀr helikoptern skulle komma. man har försökt Äterskapa hans hallucinationer i bilden.![]()
NÄgon som sett denna bilden och reagerat pÄ hur dÄlig den Àr? Pinsamt att Casio anvÀnder AI utan att kontrollera att bilden Àr okej.
Jo fattar men mina Ă€r Ă€nnu mindre..., har för mig att man sett att typ Baby Ă€r ca 80% av en standard-G och en Club Ă€r typ 80% av en Baby - eller ngt sĂ„nt. Det Ă€r inte bra om det blir allt för stort men inte heller för litet sĂ„klart.Ăh, det Ă€r bara en frĂ„ga om instĂ€llning, jag Ă€r ju inte sĂ„ kaxig med mina 16,5 handleder.
En G-shock ska ha en rejÀl nÀrvaro, det Àr ju halva grejen![]()
Du kanske ska testa en GD-B500? VÀldigt nÀtt jÀmfört med andra Gs.Jo fattar men mina Àr Ànnu mindre..., har för mig att man sett att typ Baby Àr ca 80% av en standard-G och en Club Àr typ 80% av en Baby - eller ngt sÄnt. Det Àr inte bra om det blir allt för stort men inte heller för litet sÄklart.
Det var en ny variant för mig - dÀr tror jag vi börjar nÀrma oss - bra tips! Ska sÀtta mig och googla runt lite och se vad man hittar.Du kanske ska testa en GD-B500? VÀldigt nÀtt jÀmfört med andra Gs.
![]()
![]()
Det var en ny variant för mig - dÀr tror jag vi börjar nÀrma oss - bra tips! Ska sÀtta mig och googla runt lite och se vad man hittar.![]()
Oj⊠har varit nyfiken sedan de började teasas och hade ÀndÄ hoppet uppe. TÀnk en extrem 6900⊠Men detta var bland det vÀrsta jag sett
NÄgot för @roostermanOj⊠har varit nyfiken sedan de började teasas och hade ÀndÄ hoppet uppe. TÀnk en extrem 6900⊠Men detta var bland det vÀrsta jag settVad hÀnde med bredden av bandet?!