SlÄ till!Hade jag kunnat hade jag slagit till direkt pÄ guldisen, den Àr riktigt grym!
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Att ingen har nappat pÄ den andra Ànnu efter allt promotande du gjort för modellen tycker jag Àr mÀrkligt dock
![Face with open mouth :open_mouth: đź](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62e.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SlÄ till!Hade jag kunnat hade jag slagit till direkt pÄ guldisen, den Àr riktigt grym!
Den Àr grym! KöööööpSlÄ till!
Att ingen har nappat pÄ den andra Ànnu efter allt promotande du gjort för modellen tycker jag Àr mÀrkligt dock![]()
Tack đ! Viss nyansskillnad Ă€r det. Ramen runt displayen Ă€r mer varmt/djupt gult, jfr med det gula runt knapparna. Med det sagt sĂ„ Ă€r det inget jag reflekterat över, utan tycker att det lirar bra ihop. Inköpt pĂ„ Watchband Berlin.Haha, coolt att heta Rangeman Ă€ndĂ„, kunde jag leva med helt klart. Men kommer inte godkĂ€nnas, det Ă€r stenhĂ„rda regler om man ska ta ett helt nytt efternamn. trademarks, utlĂ€ndska namn, företagsnamn osv osv godtas ej. Kan vara sĂ„ löjligt att det lĂ„ter likt ett redan befintligt namn. NĂ€stan hopplöst att hitta pĂ„ ett helt nytt.
Grymt snygg mod det dÀr förresten, blir sugen pÄ att skaffa en likadan.Hur upplevs det gula pÄ bezeln med det gula i klockan irl? Samma nyans?
Snygg fÀrgcomboJag Àr inte helt ny pÄ G-shocks men nu nÀr det 5:e exemplaret adderades till samlingen sÄ kÀnns det som jag har hittat rÀtt.
![]()
Femtonhundra skickat för smartisen och strax över tre för guldis.Den Àr grym! Köööööp
Vad ska du ha för den?
Tack! Jag bestÀllde Àven det gröna bandet samtidigt som klockan. Egentligen suktade jag pÄ den referensen med desert camo-bandet men jag uppfattar det som att den Àr discontinued, och bandet separat var svÄrt att hitta till vettigt pris.Snygg fÀrgcombo
Iaf halvdussinklocka nu i trÄdenVeckonummer!![]()
Klarar man sig ens utan det?!Veckonummer!![]()
Ja, jag brukar sjÀlv köra pÄ svart boett m grönt band pÄ min rangeman och tycker det passar ypperligt braTack! Jag bestÀllde Àven det gröna bandet samtidigt som klockan. Egentligen suktade jag pÄ den referensen med desert camo-bandet men jag uppfattar det som att den Àr discontinued, och bandet separat var svÄrt att hitta till vettigt pris.
à andra sidan sÄ passar grönt bÀttre hÀr pÄ vÄra breddgrader sÄ jag Àr sjukt nöjd.