• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Även om min modd Ă€r Franken, sĂ„ kĂ€nns det som att fĂ€rgsprĂ„ket blev rĂ€tt ok, bra balans.

franken.jpg
Blev mycket lyckat. SÄn vill jag ocksÄ ha...

Sjukt svÄrt att fÄ dit sprinbarsen (Àr det ett ord:bookworm:) med adapter pÄ den hÀr rackarn. Har aldrig varit med om nÄgot liknande, dom vill inte riktigt gÄ i hÄlen. NÄgon som har haft samma erfarenhet, eller Ànnu bÀttre, har en lösning?
B5DACF84-C610-4833-9D8C-2D8E9C5433FC.jpeg

Sjukt svÄrt att fÄ dit sprinbarsen (Àr det ett ord:bookworm:) med adapter pÄ den hÀr rackarn. Har aldrig varit med om nÄgot liknande, dom vill inte riktigt gÄ i hÄlen. NÄgon som har haft samma erfarenhet, eller Ànnu bÀttre, har en lösning?
B5DACF84-C610-4833-9D8C-2D8E9C5433FC.jpeg
Jag upplevde samma sak nĂ€r jag skulle krĂ€nga pĂ„ natoadaptern men det Ă€r vĂ€l bra pĂ„ sĂ€tt och vis. Är den svĂ„r att fĂ„ dit sitter den förhoppningsvis som berget nĂ€r man vĂ€l fĂ„tt den pĂ„ plats. :D

Tillbaka
Topp