Var sjÀlv smÄsugen pÄ den vita nÀr den fanns billigt men just fÀrgen gjorde att jag avstod dÄ.Den Àr helt fantastisk och gedigen.
Jag hade den vita och Àr sugen pÄ en igen.
Jag Äterkommer med bÀttre och mer frestande bilder i helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var sjÀlv smÄsugen pÄ den vita nÀr den fanns billigt men just fÀrgen gjorde att jag avstod dÄ.Den Àr helt fantastisk och gedigen.
Jag hade den vita och Àr sugen pÄ en igen.
Blev mycket lyckat. SĂ„n vill jag ocksĂ„ ha...Ăven om min modd Ă€r Franken, sĂ„ kĂ€nns det som att fĂ€rgsprĂ„ket blev rĂ€tt ok, bra balans.
Blev mycket lyckat. SÄn vill jag ocksÄ ha...
Kungligt nöjd med senaste fyndet. Stort, bulkigt och stabilt som attans.
Nackdelen med att bli beroende av stora shocks Àr att 5600 börjat kÀnnas futtiga. (I-lands problem)
GX-56
Det heter bandstift pÄ svenska, men alla förstÄr nog i vilket fallSjukt svÄrt att fÄ dit sprinbarsen (Àr det ett ord) med adapter pÄ den hÀr rackarn. Har aldrig varit med om nÄgot liknande, dom vill inte riktigt gÄ i hÄlen. NÄgon som har haft samma erfarenhet, eller Ànnu bÀttre, har en lösning?
JajadÄDet heter bandstift pÄ svenska, men alla förstÄr nog i vilket fall
Om det Àr originalstiften sÄ fÄr man trycka ner den ena Ànden ganska kraftigt med en platt mejsel mellan bandorn och stift. Efter att man lirkat in det första alltsÄ.Det heter bandstift pÄ svenska, men alla förstÄr nog i vilket fall
Om det Àr originalstiften sÄ fÄr man trycka ner den ena Ànden ganska kraftigt med en platt mejsel mellan bandorn och stift. Efter att man lirkat in det första alltsÄ.
@OnePhatOm det Àr originalstiften sÄ fÄr man trycka ner den ena Ànden ganska kraftigt med en platt mejsel mellan bandorn och stift. Efter att man lirkat in det första alltsÄ.
Sorry. SinnesförvirringVar det mig du menade att citera?
Sorry. Sinnesförvirring
Jag fÄr prova detta. GÄr det inte med vÄld sÄ... Tack för tipset!Om det Àr originalstiften sÄ fÄr man trycka ner den ena Ànden ganska kraftigt med en platt mejsel mellan bandorn och stift. Efter att man lirkat in det första alltsÄ.
Kungligt nöjd med senaste fyndet. Stort, bulkigt och stabilt som attans.
Nackdelen med att bli beroende av stora shocks Àr att 5600 börjat kÀnnas futtiga. (I-lands problem)
GX-56
Lyckas inte fÄ av mig den hÀr... Har suttit pÄ i ett par veckor nu.
Man har vÀl inte precis lust att öppna boettlocket bara för att titta pÄ urverket. Oöppnat Àr bÀst!Perfektion. Grymt snyggt.
En grej jag Ă€r nyfiken pĂ„ Ă€r om MRG's moduler skiljer sig mot vanliga G-shock? Ăr modulerna ocksĂ„ high end?
Jag upplevde samma sak nĂ€r jag skulle krĂ€nga pĂ„ natoadaptern men det Ă€r vĂ€l bra pĂ„ sĂ€tt och vis. Ăr den svĂ„r att fĂ„ dit sitter den förhoppningsvis som berget nĂ€r man vĂ€l fĂ„tt den pĂ„ plats.Sjukt svĂ„rt att fĂ„ dit sprinbarsen (Ă€r det ett ord) med adapter pĂ„ den hĂ€r rackarn. Har aldrig varit med om nĂ„got liknande, dom vill inte riktigt gĂ„ i hĂ„len. NĂ„gon som har haft samma erfarenhet, eller Ă€nnu bĂ€ttre, har en lösning?
Tror aldrig jag sett bild pÄ moderna MRG moduler men har inte @yonsson varit och inspekterat tillberkningen i Yamagata? Han kanske vet mer?Perfektion. Grymt snyggt.
En grej jag Ă€r nyfiken pĂ„ Ă€r om MRG's moduler skiljer sig mot vanliga G-shock? Ăr modulerna ocksĂ„ high end?