• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Yes! Jag minns att @S.L nÀmnde om just detta och kollade in en youtube-lathund innan klÀdbytet.
De dÀr fyra skruvarna som sitter pÄ bezeln var förskrÀckliga att fÄ ur!

Bra! DĂ„ har du koll! Youtube Ă€r bra till allt. De dĂ€r ”skruvarna” Ă€r hemska! Kanske kosta pĂ„ dig en till uppsĂ€ttning för att underlĂ€tta byte framöver?
https://www.ebay.com/itm/Casio-Watc...-GW-9400CMJ-GW9400-4-QTY-/192774604648?_ul=SE

Snart pÄsk..
20190403_172821.jpg
”JĂ€vlar en sĂ„n ball klocka” utbrast min 15-Ă„riga grabb nĂ€r han sĂ„g din gula. Det var den första gĂ„ngen nĂ„gonsin han reagerade nĂ€r han fick se en klocka!

Missade precis en sÄn dÀr liten 90-tals stÄl-G-shock pÄ köp och sÀlj. MRG100 eller DW8900 tror jag den kan heta. Ingen som har en till salu? Aldrig haft en G-shock men sugen pÄ att prova denna. Lade upp en annons pÄ köpsidan ocksÄ sÄklart.

Senast Àndrad:
IgÄr anlÀnde Gulfmastern och idag öppnades paketet. Efter en hel dag med den mÄste jag sÀga att den imponerar! BÀttre kvalitet Àn Rangeman och mer praktisk och anvÀndbar Àn Gravitymaster GPS. Den Àr stor men kÀnns ÀndÄ mindre. VÀldigt mjukt band och grym fÀrgkombo IMO.
5CF2AC5B-A58A-423B-B486-52F2EE6B796F.jpeg

IgÄr anlÀnde Gulfmastern och idag öppnades paketet. Efter en hel dag med den mÄste jag sÀga att den imponerar! BÀttre kvalitet Àn Rangeman och mer praktisk och anvÀndbar Àn Gravitymaster GPS. Den Àr stor men kÀnns ÀndÄ mindre. VÀldigt mjukt band och grym fÀrgkombo IMO.

Grattis till nykomlingen! Sjukt snygg.
FÀrgkombon Àr en fulltrÀff.

Den Àr helt fantastisk och gedigen.
Jag hade den vita och Àr sugen pÄ en igen.

Tillbaka
Topp