Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du anmÀlt dig till OWGM Àn Heppis??Riktigt cool
Har nog tyvÀrr inte tid och hÀnga i en owg trÄd, dÄ jag blir ensam pÄ gÄrden frÄnomed siste febHar du anmÀlt dig till OWGM Àn Heppis??![]()
Ett inlÀgg om dan och saken Àr biff juHar nog tyvÀrr inte tid och hÀnga i en owg trÄd, dÄ jag blir ensam pÄ gÄrden frÄnomed siste feb
Wow! Den dÀr sÄg riktigt cool ut. Tycker Casio lyckas extra bra med fÀrgerna pÄ MRG-grodan.
Var ute i firmatrucken jag Ă„ imorseLastbilsrunda idag.
![]()
![]()
Hojta till om du Àr sugen pÄ en 9500. Jag har precis den gröna med negativ display som roosterman visar ovan.Hmmm nu kanske jag mÄste införskaffa en sÄdan oxÄ? Rangeman Gw9400 Àr min största och den Àr vÀl egentligen i största laget för min 16,5cm handled MEN, det Àr en G-shock dÄ Àr det bara cool (har jag hört)
- Och jag som Àr sÄ förtjust i gröna gummiband
Sonen knep denna direkt nÀr jag fick hem den. Men nu fÄr gamle far Àntligen testa. Betydligt bÀttre Àn jag trodde.
![]()
Lite det jag Ă€r rĂ€dd för oxĂ„ nĂ€r det kommer till negativ display. Ska kika pĂ„ en nĂ€sta gĂ„ng jag har möjlighet. Ănskar att man kunde vĂ€lja med ett knapptryck/knappcombo likt tex suunto core texHojta till om du Ă€r sugen pĂ„ en 9500. Jag har precis den gröna med negativ display som roosterman visar ovan.
Min recension av den Àr att precis som redan har skrivits sÄ sitter den otroligt bra pÄ handleden. Min handled Àr knappt 17,5 och detta Àr den absolut skönaste klockan (inte bara G) som jag har burit. Jag gillar Àven att den Àr sÄpass lÄg, den blir liksom fet men smidig pÄ samma gÄng. Det som inte lirar för mig Àr dock den negativa displayen. Jag kanske Àr halvblind men det Àr nÀstan omöjligt att bara vrida pÄ armen och kolla tiden, jag mÄste sÀtta pÄ lyset varje gÄng. Rent utseendemÀssigt Àr den cool men matchar inte min personlighet pga den Àr lite för modern och spacad (men jag Àr en enkel man).
Ja för mig Ă€r det en dealbreaker att jag inte kan kolla tiden lite snabbt, sĂ„ om du kĂ€nner i nĂ€rheten av det skulle jag avstĂ„ om jag var du. Jag har aldrig testat suunto core, vad Ă€r det för combo man kan vĂ€lja? Jag TROR att man kan stĂ€lla GW-9500 pĂ„ automatljus, sĂ„ att den lyser upp nĂ€r man vrider armen (men min hamnade i klocklĂ„dan innan jag kom sĂ„ lĂ„ngt).Lite det jag Ă€r rĂ€dd för oxĂ„ nĂ€r det kommer till negativ display. Ska kika pĂ„ en nĂ€sta gĂ„ng jag har möjlighet. Ănskar att man kunde vĂ€lja med ett knapptryck/knappcombo likt tex suunto core tex
Har tipsat min Kawa-kompis redanNÄgon som har en Ninja och behöver matcha:
![]()
![]()
G-Shock Kawasaki Racing Team Klocka
Utropspris: 6000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-03-11 14:43:55. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
6k?!NÄgon som har en Ninja och behöver matcha:
![]()
![]()
G-Shock Kawasaki Racing Team Klocka
Utropspris: 6000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-03-11 14:43:55. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Ja det var kanske lite dyrt
Dyrt, alldeles för dyrt javisst, men den pÄ Tratten fullset med trÀlÄda och annat kul.
Det Àr den jag lÀnkade ocksÄ. Full set BNIB.Dyrt, alldeles för dyrt javisst, men den pÄ Tratten fullset med trÀlÄda och annat kul.
Och att den Àr asfrÀn![]()