• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Blev lite klockspaning och en god lunch idag.
- Blev erbjuden en sÄn hÀr, nÄgon i trÄden som har en och/eller har Äsikter om den?

IMG_0369.jpeg
IMG_0365.jpeg
IMG_0366.jpeg
Coolaste klocka som G-shock har slĂ€ppt enl mig iaf👍
IMG_1855.jpeg

Testa om det Àr punktering eller bara naturligt luftutslÀpp frÄn lÄngtidsstÀlld cykel-G.
Som gÄr en timme efter sÄg jag i efterhand. Justerat.

1000012369.jpg

Det hade blivit hÄl i framdÀckets slang. Men inte pga föremÄl som trÀngt igenom dÀcket.
PÄ ena sidan om ventilen hade det blivit hÄl pga ekerfÀstet, och detta trots att fÀlgbandet var helt. Och pÄ andra sidan ventilen hade slangen blivit tydligt försvagad och utbuktande pga av ekerfÀstets utbuktning. SÄ det Àr bara en tidsfrÄga till det blir hÄl dÀr ocksÄ. Lappade bÄda sidorna!

1000012375.jpg

1000012373.jpg

Uppdatering: efter att ha pumpat upp slangen och kollat att det inte lĂ€cker sĂ„ satte jag tillbaka den i dĂ€cket och pumpade. DĂ„ hör jag tydligt hur det pyser igen. Tar ut slangen igen och finner att det Ă€r ett litet hĂ„l i lappen jag precis satt dit. Men jag finner ingenting som skulle ha gjort det hĂ„let..đŸ€š

1000012377.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp