Bilmek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag med... Den fÄr en ny chansDenna vecka bör mina reservdelar till GWG-B1000 skickassnart kan man börja anvÀnda den!
@ekke vita DW-6900 trodde ja skulle bli sÄld![]()
FrÀsig!GÀller ju att matcha
![]()
Eller har nÄgon erfarenhet med Casio AE-1500WH, lÀste nÄgonstans i en trÄd att kvalitén Àr kass, men vad kan man förvÀnta sig med 400 kr. Skulle vilja ha en liknande klocka som överlever min livstid.Hej!
NÄgon som kan tipsa pÄ en GShock som har en dial som ser ut som en Casio AE-1500WH ?
![]()
snarlik serie (har dock ingen personlig erfarenhet):Hej!
NÄgon som kan tipsa pÄ en GShock som har en dial som ser ut som en Casio AE-1500WH ?
![]()
VĂ€ldigt lik, tack! ska kolla in den.snarlik serie (har dock ingen personlig erfarenhet):
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Blev ett inköp igÄr, mycket nöjd
- Bilder och kommentarer kommer förstÄs.
![]()
Vi vill se NU!!!![]()
Mycket bra! Grattis!Ok dÄ, litet smakprov, GCW-B5000UN-1
![]()