Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag, men nu Ängrar jag mig.Fan bÀsta fulkopian ever
Turtleman
![]()
Edit:
Verkar som min anmÀlan funkade snabbt den hÀr gÄngen. NÄgon mer som hjÀlpte till?
![]()
GWF-T1030E.![]()
NĂ€stan i alla fall
StÄl istÀllet för titan, trÄkig display och saknar det röda ögat... Men ganska bra ÀndÄ!
![]()
![]()
Direkt odiskret![]()
![]()
GWF-T1030E.![]()
NĂ€stan i alla fall
StÄl istÀllet för titan, trÄkig display och saknar det röda ögat... Men ganska bra ÀndÄ!
![]()
![]()
Direkt odiskret![]()
![]()
Dök upp en groda frÄn Japan
![]()
![]()
![]()
En hel del fÀrgstÀnk pÄ band och bezels som inte tvÄl och vatten rÄdde pÄ...
![]()
Tur det finns sÄn som rÄder bot pÄ det
![]()
![]()
Sexigt case ÀndÄ...
![]()
To be continued...
![]()
GWF-T1030E.![]()
NĂ€stan i alla fall
![]()
![]()
Direkt odiskret![]()
Hade nog gÀrna haft bÄde ögat och tintad display, men inte för den peng det skulle krÀvasBÀttre utan röda ögat tycker jag, min favorit frog (om Àn i svart)![]()
Tack! Den har jag kÀmpat för sen jag sÄlde min förra groda med gula klÀderWOW, snyggt jobbat! Och strot grattis till klockan![]()
Wow, alla nya delar man kan tÀnka sig :O vad gick de kalaset pÄ? Brukar vilja ha skruvar men tycker de blir sÄ sjukt dyrt för dessa... Men super snyggt jobbat! Av nÄgon anledning sÄ har ju just gult börjat vÀxa pÄ en![]()
GWF-T1030E.![]()
NĂ€stan i alla fall
![]()
![]()
Direkt odiskret![]()