• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tittar i klocklÄdan och inser att jag inte Àr som alla andra 

IMG_0799.jpeg
Nej, dom dÀr Àr du rÀtt sÄ ensam om hÀr i trÄden :D
JĂ€kla fina!!!!

Fick med ett till band, inser nu hur bra inkört det gröna var för ligger ett hĂ„l in dĂ€r 😅
IMG_1949.jpeg

Liten yttre tvĂ€tt fick den med, blir en större nĂ€r jag fĂ„tt hem en ny bezel. ÄndĂ„ kul att jag för en mĂ„nad sedan bytte bort mtg för den kĂ€ndes stor och nu sitter jag med en Gwg igen och kĂ€nner mig supernöjd 😅

Paketet hĂ€mtat och snabbt uppslitet. Det fick bli Ă€nnu en GWG-1k
 😊
IMG_1946.jpeg

Fick med ett till band, inser nu hur bra inkört det gröna var för ligger ett hĂ„l in dĂ€r 😅
IMG_1949.jpeg

Liten yttre tvĂ€tt fick den med, blir en större nĂ€r jag fĂ„tt hem en ny bezel. ÄndĂ„ kul att jag för en mĂ„nad sedan bytte bort mtg för den kĂ€ndes stor och nu sitter jag med en Gwg igen och kĂ€nner mig supernöjd 😅
Har ocksĂ„ sĂ„lt/bytt mina GWG tidigare, men den a jag har ni blir kvar 😅 vet att ja kommer skaffa en förr eller senare Ă€ndĂ„, dumt att göra sig av med den dĂ„ ju 😋 bĂ€sta beatern i mitt tycke.

Har ocksĂ„ sĂ„lt/bytt mina GWG tidigare, men den a jag har ni blir kvar 😅 vet att ja kommer skaffa en förr eller senare Ă€ndĂ„, dumt att göra sig av med den dĂ„ ju 😋 bĂ€sta beatern i mitt tycke.

Är nog min tredje 1000, uppenbarligen gillar jag dem 🙈
Blev sjĂ€lv sugen pĂ„ att byta sĂ„ fick ocksĂ„ bli en GWG, dock B1000 👌
1000002688.jpg

Galet bra den dĂ€r, helt annan (pĂ„ gott och ont) klocka Ă€n 1k! Inte omöjligt det kan bli en till för mig, eller en 2k i framtiden 😊

Är nog min tredje 1000, uppenbarligen gillar jag dem 🙈

Galet bra den dĂ€r, helt annan (pĂ„ gott och ont) klocka Ă€n 1k! Inte omöjligt det kan bli en till för mig, eller en 2k i framtiden 😊

Haha ja dĂ„ Ă€t vi tvĂ„, tror ocksĂ„ de Ă€r min 3dje, kanske till och med 4de đŸ«Ł

Ja verkligen! FĂ„r du chansen sĂ„ Ă€r de klart vĂ€rt att prova 😋 finns en pĂ„ blocket för helt ok peng.

Ja byta pĂ„ 2000 Ă€r iaf jĂ€kligt dyrt, yttre lagret pĂ„ denna Ă€r ju typ 1000kr för allt. GWG sitter pĂ„ idag med

IMG_1952.jpeg
Ja precis, dĂ€rför Ă€r man lite orolig för repor, fast det har lite med charm Ă„ göra sĂ„ vill man inte byta snarast möjligast 😋 hellre vara försiktig Ă„ dra ut pĂ„ den tiden đŸ«Ł

SjĂ€lv Ă€r ja pĂ„ grörnan (Gröna Lund) idag, dĂ„ fick MRG följa med 👌

1000002714.jpg

Tillbaka
Topp