Nej, dom dĂ€r Ă€r du rĂ€tt sĂ„ ensam om hĂ€r i trĂ„denTittar i klocklĂ„dan och inser att jag inte Ă€r som alla andra âŠ
![]()
JĂ€kla fina!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej, dom dĂ€r Ă€r du rĂ€tt sĂ„ ensam om hĂ€r i trĂ„denTittar i klocklĂ„dan och inser att jag inte Ă€r som alla andra âŠ
![]()
Stilrent och snyggtTittar i klocklĂ„dan och inser att jag inte Ă€r som alla andra âŠ
![]()
Paketet hĂ€mtat och snabbt uppslitet. Det fick bli Ă€nnu en GWG-1kâŠ![]()
![]()
Har ocksÄ sÄlt/bytt mina GWG tidigare, men den a jag har ni blir kvarFick med ett till band, inser nu hur bra inkört det gröna var för ligger ett hÄl in dÀr
![]()
Liten yttre tvĂ€tt fick den med, blir en större nĂ€r jag fĂ„tt hem en ny bezel. ĂndĂ„ kul att jag för en mĂ„nad sedan bytte bort mtg för den kĂ€ndes stor och nu sitter jag med en Gwg igen och kĂ€nner mig supernöjd![]()
Har ocksÄ sÄlt/bytt mina GWG tidigare, men den a jag har ni blir kvarvet att ja kommer skaffa en förr eller senare ÀndÄ, dumt att göra sig av med den dÄ ju
bÀsta beatern i mitt tycke.
Blev sjÀlv sugen pÄ att byta sÄ fick ocksÄ bli en GWG, dock B1000![]()
![]()
Ăr nog min tredje 1000, uppenbarligen gillar jag dem
Galet bra den dÀr, helt annan (pÄ gott och ont) klocka Àn 1k! Inte omöjligt det kan bli en till för mig, eller en 2k i framtiden![]()
Haha ja dÄ Àt vi tvÄ, tror ocksÄ de Àr min 3dje, kanske till och med 4de
Ja verkligen! FÄr du chansen sÄ Àr de klart vÀrt att provafinns en pÄ blocket för helt ok peng.
AAh bra val, tror gwg-1000 kommer bli mer och mer sÀllsynt dÄ den slutat att tillverkas ny (om ja förstÄtt de rÀtt), samt enklare att byta bezln osv sÄ klartVar faktiskt lite inne pÄ att köpa den först men blev 1k istÀllet![]()
Ja byta pĂ„ 2000 Ă€r iaf jĂ€kligt dyrt, yttre lagret pĂ„ denna Ă€r ju typ 1000kr för allt. GWG sitter pĂ„ idag medâŠAAh bra val, tror gwg-1000 kommer bli mer och mer sĂ€llsynt dĂ„ den slutat att tillverkas ny (om ja förstĂ„tt de rĂ€tt), samt enklare att byta bezln osv sĂ„ klart![]()
Ja precis, dĂ€rför Ă€r man lite orolig för repor, fast det har lite med charm Ă„ göra sĂ„ vill man inte byta snarast möjligastJa byta pĂ„ 2000 Ă€r iaf jĂ€kligt dyrt, yttre lagret pĂ„ denna Ă€r ju typ 1000kr för allt. GWG sitter pĂ„ idag medâŠ![]()