• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jahopp efter att kollat pÄ G-shocks hela dagen pÄ bÄde nÀtet och nÄgra butiker sÄ har jag bestÀllt en.
Mitt krav var svart display inte sÄ skrikig,lite roliga funktioner precis som nÀr man köper ny bil:cool: sÄ vill man ju pilla lite:eek:.
Valet blev G-9300GB-1 Mudman gold edition.
Bra val. Hade en G-9300-1 som jag var riktigt nöjd med. Kompassen funkade riktigt bra.

IMG_2494.PNG
Gaaaaaaah suttit hela dagen och kan inte bestÀmma mig men lutar Ät denna
Casio G-Shock GG-1000-1A5
Och ev bestÀlla ett svart band till den.

Är ju inte aktuellt för dig lĂ€ngre verkar det som men ett tips till övriga Ă€r att kolla upp bandspriser INNAN man köper klockan.
Jag har gult, grönt och rött band till min Mudmaster.

Det gröna satt pÄ frÄn början, det gula köpte jag för 150kr frÄn Japan och det röda fick jag.
De kostar dÀremot huggorm lösa hos AD, typ 800-900kr/st.

Är ju inte aktuellt för dig lĂ€ngre verkar det som men ett tips till övriga Ă€r att kolla upp bandspriser INNAN man köper klockan.
Jag har gult, grönt och rött band till min Mudmaster.

Det gröna satt pÄ frÄn början, det gula köpte jag för 150kr frÄn Japan och det röda fick jag.
De kostar dÀremot huggorm lösa hos AD, typ 800-900kr/st.
Bra att veta,blir sÀkert en Mud till vÄren.

Tillbaka
Topp