• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag vill ju bara fÄ vara med hÀr, men Àr inte sÀker pÄ att jag borde fÄ vara det O_O
Bjuder dÄ pÄ ett par bilder pÄ min hederliga gamla och vÀlslitna G-7710 sÄ ni kan fÄ se hur en beater ska se ut!

:)
20161214_225311.jpg
20161214_225339.jpg

FörstÄr att det mest snackas nya G-Shock hÀr, men ÀndÄ.. :D
Edit, jag letar faktiskt efter en slaktklocka att reparera denna med...
Detta kallas "patina" :)
Kul att klockan fortfarande lever och vÀlkommen hit

Första inlÀgget i denna forumdel. Bjuder pÄ en bild frÄn i höstas pÄ min Rangeman och min "brÀnslesnÄla ladd-hybrid":angel:. Har snart haft den i ett Är nu men anvÀnder den sÀllan dÄ den Àr sÄ hög...klockan alltsÄ. Riktigt cool dock, sÄ jÀkla exakt med Multi-band 6, tÄl det mesta gör den ocksÄ.
IMG_1913.JPG

Landade dessa tvĂ„ idag. Ännu en gĂ„ng konstaterar jag att det Ă€r rangeman som Ă€r den (imo) bĂ€sta -G-'n.
Mudmaster Àr en riktig hÄllkÀftenklocka och eftersom jag har kvar det gula bandet frÄn min förra, Àr sommarens klocka redan klar :)
IMG_0449.JPG

Landade dessa tvĂ„ idag. Ännu en gĂ„ng konstaterar jag att det Ă€r rangeman som Ă€r den (imo) bĂ€sta -G-'n.
Mudmaster Àr en riktig hÄllkÀftenklocka och eftersom jag har kvar det gula bandet frÄn min förra, Àr sommarens klocka redan klar :)
IMG_0449.JPG

Riktigt bra! Tyckte mkt om den gröna rangeman jag bytte till mig frÄn dig, vÀldigt mkt "g-shock" för pengarna! :)

Gillar den gröna ocksÄ, men tyvÀrr tycker jag att neg-displayen var alltför begrÀnsande.

Mm villig hÄlla med, mitt vÀrsta var solcellerna som gör tavlan lila. Inte sÄ smickrande pÄ just den tyckte jag. Men saknar den ÀndÄ. AnvÀndes dagligen under nÄgon mÄnad. Gav smak för fler g i framtiden :)

Jag vill ju bara fÄ vara med hÀr, men Àr inte sÀker pÄ att jag borde fÄ vara det O_O
Bjuder dÄ pÄ ett par bilder pÄ min hederliga gamla och vÀlslitna G-7710 sÄ ni kan fÄ se hur en beater ska se ut!

:)
20161214_225311.jpg
20161214_225339.jpg

FörstÄr att det mest snackas nya G-Shock hÀr, men ÀndÄ.. :D
Edit, jag letar faktiskt efter en slaktklocka att reparera denna med...
Den dĂ€r har jag oxĂ„, fast inte med den inverterade displayen, funkar bra. Kört den pĂ„ nĂ„gra OCR lopp. â˜ș

Har fastnat för GN-1000B-1A. Är ute och fiskar en del och dĂ„ Ă€r det ju bra att hĂ„lla koll pĂ„ tidvattnet.
Tips pÄ var man köper en mottags tacksamt.
gn-1000b-1adr_3.jpg

Tillbaka
Topp