• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter nÄgra dagars mancold börjar det ordna upp sig. Om exakt 24 timmar Àr det dags för semester!!

HĂ€rlig sommardag, perfekt att ladda klockan 😉
IMG_3569.jpeg

Efter att ha burit Traska varje dag pÄ jobbet senaste veckan sÄ kÀnner jag ju att jag saknar G-shocktrÄden.
SÄ tar pÄ mig G-shock pÄ kvÀllen.

1000016994.jpg

Dessa fick jag hem idag. Handtag som gÄr att koppla pÄ ett rÀcke, en stÄng, eller som ett vanligt handtag och koppla till cable crossen.
Jag har 3 olika vinklar att variera mellan och möjlighet att undvika den mest pÄfrestande vinkeln för handlederna man fÄr med rak stÄng/rÀcke(sÀrskilt med handflatorna mot kroppen).
NÀr man kör chins kan man vÀlja helt steglöst breddutförande.

1000016995.jpg

1000016996.jpg

1000016997.jpg

Senast Àndrad:
Efter att ha burit Traska varje dag pÄ jobbet senaste veckan sÄ kÀnner jag ju att jag saknar G-shocktrÄden.
SÄ tar pÄ mig G-shock pÄ kvÀllen.

1000016994.jpg

Dessa fick jag hem idag. Handtag som gÄr att koppla pÄ ett rÀcke, en stÄng, eller som ett vanligt handtag och koppla till cable crossen.
Jag har 3 olika vinklar att variera mellan och möjlighet att undvika den mest pÄfrestande vinkeln för handlederna man fÄr med rak stÄng/rÀcke(sÀrskilt med handflatorna mot kroppen).
NÀr man kör chins kan man vÀlja helt steglöst breddutförande.

1000016995.jpg

1000016996.jpg

1000016997.jpg

TĂ€nker att det Ă€r en bra fördel med att köra chins i romerska ringar, dĂ„ fĂ„r kroppen vĂ€lja vinkeln sjĂ€lv. Dock vĂ€ldigt mkt jobbigare att köra dips i ringar, men det Ă€r en annan historia

TĂ€nker att det Ă€r en bra fördel med att köra chins i romerska ringar, dĂ„ fĂ„r kroppen vĂ€lja vinkeln sjĂ€lv. Dock vĂ€ldigt mkt jobbigare att köra dips i ringar, men det Ă€r en annan historia

HÀr Àr en lÀnk till företaget. Denna produkt blir som ringar, fast med platt handtag.

Tillbaka
Topp