Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tokyo Twilight
Nu Ă€r den uppe igen, men för en som inte Ă€r jĂ€tteinsatt vad Ă€r det som avslöjar att det Ă€r en fejk?Ănnu en kopia pĂ„ Tradera, gĂ„ in Ă„ anmĂ€l om ni har tid.
![]()
Ana-digi klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Ana-digi klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
![]()
Den dÀr saknar jag iblandGod morgon i ösregnet
![]()
Baklocket Àr den stora avslöjaren. Det Àr liksom svullet och dÄligt prÀglat. Sen kan man se det pÄ hang tagen som har fel typsnitt. Tror Àven att plÄtburken Àr fel.Nu Àr den uppe igen, men för en som inte Àr jÀtteinsatt vad Àr det som avslöjar att det Àr en fejk?
![]()
Casio G-Shock GA-2100
Utropspris: 500 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-07-29 21:21:16. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Ana-digi klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
just den dÀr Àr jag lite osÀker pÄ, kan ju vara plastskyddet pÄ baksidan som gör att den ser helt kef ut.Baklocket Àr den stora avslöjaren. Det Àr liksom svullet och dÄligt prÀglat. Sen kan man se det pÄ hang tagen som har fel typsnitt. Tror Àven att plÄtburken Àr fel.
![]()
Bild frÄn en Àkta pÄ Tradera.
![]()
Bild pÄ fejken pÄ Tradera.
Kolla prÀglingen, framförallt bokstÀvernas relativa placering...just den dÀr Àr jag lite osÀker pÄ, kan ju vara plastskyddet pÄ baksidan som gör att den ser helt kef ut.
dÀremot skulle jag ALDRIG köpa en klocka som nÄgon fotat med en potatis frÄn 1900-talet![]()
FrÄn trampolinen?KvÀllsdopp
![]()
![]()
JappFrÄn trampolinen?
Köööp!KvÀllen tips.
Kolla hela annonsen..
En Mudman nÀsta gratis ju!!!
![]()
1 Fossil och tvÄ Casio klockor sÀljes sÀljes i PiteÄ | Blocket
200 kr - Klockor - PiteÄ - Tjo! Har alltsÄ tre klockor som jag vill bli av med. Fossil klockan behöver bara nytt batteri sÄ ska den funka. En av Casio klock...www.blocket.se