Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
hur funkar det dÀr, nÄgon typ av velcro?Hej,
Ăr det nĂ„gon som har testat ett sĂ„nt hĂ€r band pĂ„ sin Square?
![]()
/Roger
NÄn ska vara först.. KöööööööööpHej,
Ăr det nĂ„gon som har testat ett sĂ„nt hĂ€r band pĂ„ sin Square?
![]()
/Roger
Kardborre/strechhur funkar det dÀr, nÄgon typ av velcro?
Kalla in @roosterman !Givetvis Black Sabbath i lurarna pÄ gymmet. DÄligt sömn igen pÄ grund av tvÄ kattugglor som pratar med varandra utanför vÄrt sovrumsfönster
![]()
Bra, de dÀr jÀkla ugglorna har hÄllit mig vaken i fem nÀtter nu. Först piper den ena ugglan frÄn trÀdet utanför vÄrt sovrumsfönster, sedan svarar den andra ugglan frÄn trÀdet vid parkeringen. SÄ de hÄller de pÄ, fram och tillbaka.. Brukar börja nÄn gÄng vid 00-01Kalla in @roosterman !
Har en kĂ€nsla av att Blakistonâs fiskuggla skrĂ€mmer bort kattugglor lĂ€tt som en plĂ€tt![]()
Och det fÄr vÀl bli jagNÄn ska vara först.. Köööööööööp
Kardborre/strech![]()
Ge igen??Bra, de dÀr jÀkla ugglorna har hÄllit mig vaken i fem nÀtter nu. Först piper den ena ugglan frÄn trÀdet utanför vÄrt sovrumsfönster, sedan svarar den andra ugglan frÄn trÀdet vid parkeringen. SÄ de hÄller de pÄ, fram och tillbaka.. Brukar börja nÄn gÄng vid 00-01![]()
SmĂ„ detaljer som gör den trevlig!Ny modell. VILLHĂVER!
Tror inte den finns i Europa Àn.
![]()
Bra priser!50% pÄ Klockeriet...
![]()
G-Shock
Auktoriserad Casio G-Shock ÄterförsÀljare - Klockeriet.se klockor frÄn Tissot, Certina, Garmin m.fl - Fri Fraktklockeriet.se
50% pÄ Klockeriet...
![]()
G-Shock
Auktoriserad Casio G-Shock ÄterförsÀljare - Klockeriet.se klockor frÄn Tissot, Certina, Garmin m.fl - Fri Fraktklockeriet.se
Verkar legit?Ny butik, legit? Helt okÀnd för mig. 2799kr för Mudman 9500 mÄste vara det lÀgsta priset nÄgonsin.
Ny butik, legit? Helt okÀnd för mig. 2799kr för Mudman 9500 mÄste vara det lÀgsta priset nÄgonsin.