• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fantastisk sensommarkvÀll

IMG_3763.jpeg

Kalla in @roosterman !
Har en kĂ€nsla av att Blakiston’s fiskuggla skrĂ€mmer bort kattugglor lĂ€tt som en plĂ€tt 😃
Bra, de dÀr jÀkla ugglorna har hÄllit mig vaken i fem nÀtter nu. Först piper den ena ugglan frÄn trÀdet utanför vÄrt sovrumsfönster, sedan svarar den andra ugglan frÄn trÀdet vid parkeringen. SÄ de hÄller de pÄ, fram och tillbaka.. Brukar börja nÄn gÄng vid 00-01 o_O

Bra, de dÀr jÀkla ugglorna har hÄllit mig vaken i fem nÀtter nu. Först piper den ena ugglan frÄn trÀdet utanför vÄrt sovrumsfönster, sedan svarar den andra ugglan frÄn trÀdet vid parkeringen. SÄ de hÄller de pÄ, fram och tillbaka.. Brukar börja nÄn gÄng vid 00-01 o_O
Ge igen?? đŸ€”
Fast nu tycker jag ju iofs att ugglor Àr rÀtt coola djur sÄ.....
SkÀrmbild 2025-07-25 122055.jpg

Finns det ett mjukare grÄtt band till min DW-D5600P?
Jag kom ihÄg att min 35 Ärsjubileum G chock hade ett mjukare band, men finns det ett grÄtt eller vitt?

Tack pÄ förhand :)

Tillbaka
Topp