Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man fÄr tacka för förtroendetClown-titanen Àr sÄ bra. MÄste medge att jag saknar den![]()
MÄste vara svÄrlÀst under dyken (tÀnker pÄ negativ tavla)?
Tack!
Nope! Sanningen Àr faktiskt att det Àr tvÀrtom. En liten klocka fÄr ju handleden att kÀnnas större om man nu kÀnner behov av detMen det gÀller vÀl inte G-shock...
...https://www.instagram.com/reel/DKCHHV0MjPB/?igsh=dXNvbmtmbXJ0d25j
Inte alls sÄ svÄrt som jag sjÀlv förvÀntade. Men jag hade fint vÀder med sol och god sikt i vattnet sÄ det hjÀlpte sÀkertMÄste vara svÄrlÀst under dyken (tÀnker pÄ negativ tavla)?
Den hÀr med positiv display ligger pÄ K&S just nuNÄgon som har en sÄn hÀr och kan dela med sig hur pass tydligt man i verkligheten ser tiden? SÄg vÀldigt rÄ ut! Blev sugen pÄ en g-shock igen haha.
![]()
SÄg det men blev som sÄ sugen pÄ just denna nÀr allt var svart. SÄg sÄ black ops ut pÄ nÄgot sÀttDen hÀr med positiv display ligger pÄ K&S just nu
Thread 'Casio G-Shock GW-M5610U-1ER' https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gw-m5610u-1er.201265/
HÀr Àr förresten min gulklÀdda 5610BB icke USÄg det men blev som sÄ sugen pÄ just denna nÀr allt var svart. SÄg sÄ black ops ut pÄ nÄgot sÀttMin tanke var att Àven byta ut skruvarna, tryckarna och spÀnnet mot svart. Amazon har den för 1264kr men mÄnga andra sidor har den för typ 1400kr sÄ jag försöker ragga en rabattkod men det verkade mer omöjligt.
Jag har ocksÄ den helsvarta GW-M5610BB som redan har svarta knappar och skruvar... Men bezel och band Àr liksom blanka sÄ dÀr Àr det nog snyggast att bytaSÄg det men blev som sÄ sugen pÄ just denna nÀr allt var svart. SÄg sÄ black ops ut pÄ nÄgot sÀttMin tanke var att Àven byta ut skruvarna, tryckarna och spÀnnet mot svart. Amazon har den för 1264kr men mÄnga andra sidor har den för typ 1400kr sÄ jag försöker ragga en rabattkod men det verkade mer omöjligt.
Riktigt rÄ!Jag har ocksÄ den helsvarta GW-M5610BB som redan har svarta knappar och skruvar... Men bezel och band Àr liksom blanka sÄ dÀr Àr det nog snyggast att byta
![]()
BB har den helt klart sÀmsta negativa displayen, den jag hade upplevdes nÀstan som lite nerdimmad.Riktigt rÄ!![]()
Har den ocksÄ automatiskt ljus nÀr man rör handleden?BB har den helt klart sÀmsta negativa displayen, den jag hade upplevdes nÀstan som lite nerdimmad.
kan man leva med det Àr den hÀftig med allt i svart.