• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tog lite paus i att renovera fönster och rengör en dörr.
Det Àr lÀtt att se var jag skall fortsÀtta imorgon.....

IMG_20250809_185338.jpg

IMG_20250809_193115.jpg

IMG_20250809_185409.jpg

Nu Àr det grill-tajm.
IMG_20250809_193948.jpg

Men det gÀller vÀl inte G-shock...

...https://www.instagram.com/reel/DKCHHV0MjPB/?igsh=dXNvbmtmbXJ0d25j
Nope! Sanningen Ă€r faktiskt att det Ă€r tvĂ€rtom. En liten klocka fĂ„r ju handleden att kĂ€nnas större om man nu kĂ€nner behov av det 😉
Är man trygg i sig sjĂ€lv kan man bĂ€ra en rejĂ€l G-Shock utan att fĂ„ mindervĂ€rdeskomplex 😎

Den hĂ€r med positiv display ligger pĂ„ K&S just nu🙂
Thread 'Casio G-Shock GW-M5610U-1ER' https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gw-m5610u-1er.201265/
SĂ„g det men blev som sĂ„ sugen pĂ„ just denna nĂ€r allt var svart. SĂ„g sĂ„ black ops ut pĂ„ nĂ„got sĂ€tt 😅 Min tanke var att Ă€ven byta ut skruvarna, tryckarna och spĂ€nnet mot svart. Amazon har den för 1264kr men mĂ„nga andra sidor har den för typ 1400kr sĂ„ jag försöker ragga en rabattkod men det verkade mer omöjligt.

SĂ„g det men blev som sĂ„ sugen pĂ„ just denna nĂ€r allt var svart. SĂ„g sĂ„ black ops ut pĂ„ nĂ„got sĂ€tt 😅 Min tanke var att Ă€ven byta ut skruvarna, tryckarna och spĂ€nnet mot svart. Amazon har den för 1264kr men mĂ„nga andra sidor har den för typ 1400kr sĂ„ jag försöker ragga en rabattkod men det verkade mer omöjligt.
HĂ€r Ă€r förresten min gulklĂ€dda 5610BB icke U🙂
IMG_20250811_095231.jpg

Jag har ocksĂ„ den helsvarta GW-M5610BB som redan har svarta knappar och skruvar... Men bezel och band Ă€r liksom blanka sĂ„ dĂ€r Ă€r det nog snyggast att byta â˜ș

1000017941.png

Tillbaka
Topp