• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det trÄkiga Àr att nyansskillnaden Àr solklar för det blotta ögat men nÀr man tar kort Àr den i vissa ljus inte ens mÀrkbar. Jag undrar vart det gick snett.

Borde det inte vara samma material i bÄde boett och lÀnk? För vad skulle annars ge en sÄn stark nyansskillnad?
IMG_3483.jpeg

IMG_3484.jpeg

IMG_3487.jpeg

Det trÄkiga Àr att nyansskillnaden Àr solklar för det blotta ögat men nÀr man tar kort Àr den i vissa ljus inte ens mÀrkbar. Jag undrar vart det gick snett.

Borde det inte vara samma material i bÄde boett och lÀnk? För vad skulle annars ge en sÄn stark nyansskillnad?
IMG_3483.jpeg

IMG_3484.jpeg

IMG_3487.jpeg
nu har jag inte nÄgon sÄdan men nyansskillnader pÄ boett och band finns ibland Àven pÄ resin varianter. jag misstÀnker att dom bÄda delarna inte Àr tillverkade samtidigt och inte i samma maskiner vilket gör det hela kÀnsligt för skillnader beroende pÄ material/fÀrg osv

nu har jag inte nÄgon sÄdan men nyansskillnader pÄ boett och band finns ibland Àven pÄ resin varianter. jag misstÀnker att dom bÄda delarna inte Àr tillverkade samtidigt och inte i samma maskiner vilket gör det hela kÀnsligt för skillnader beroende pÄ material/fÀrg osv
Ja, det verkar vara sÄ pÄ alla. SÄg en review pÄ YouTube dÀr han tar upp just dethÀr med nyansskillnaderna. Jaja, fÄr anvÀnda klockan ett tag och kÀnna in den.
IMG_0016.jpeg
IMG_0017.png

IMG_3483.jpeg

IMG_3484.jpeg

IMG_3487.jpeg
Dom Àr sÄna i nyansskillnaden (tyvÀrr)
Min Ă€r likadanđŸ€·

IMG_1263.jpeg

Tycker mig lÀsa och höra att klockentusiast skall Àga en G-Shock. BestÀmde mig för att köpa en och kan nu efter nÄgra mÄnader konstatera att den Àr helt perfekt! Gedigen med en del pondus. Den syns utan att vara allt för bling. Galet gedigen boet och lÀnk. Funktionerna har jag inte lagt nÄgon större energi vid. Provade lite funktioner och tyckte det var lite knepigt att anvÀnda knapparna som Àr relativt smÄ och försÀnkta. Men jag har inte köpt klockan för att anvÀnda massa funktioner. Den Àr galet snygg, kul och jag anvÀnder den flitigt.

KĂ€nns otroligt meditativt att ha en svinbillig G-Shock pĂ„ sig efter alla finklockor. Billig och enkel.men Ă€ndĂ„ en G som överlever allt. Fastnade för denna dĂ„ jag sett klipp pĂ„ amerikanska poliser som hade denna pĂ„ sig. Det sĂ„g helt enkelt coolt ut 😀

IMG_4025.jpeg

Tillbaka
Topp