• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon. Första nattfrosten đŸ„¶, men det blir en fin dag hursomhelst.
1000021041.jpg

Det dĂ€r blir en spĂ€nnande unboxing ser jag direkt 😍

Det mest ofriska Ă€r ju att inte paketen Ă€r öppnad och visade Ă€n 😁 😀 😍
Ja ja om ni tjatar sÄ . 😋

Titanaren har varit pÄ radarn lÀnge

IMG_8264.jpeg

Suget efter en Frogman har ocksÄ funnits ett bra tag

IMG_8265.jpeg

NÀr man sen köpt ovanstÄende man kÀnner sig ganska nöjd och pengarna Àr slut sÄ fÄr man ett hot om o fÄ överta en MRG, vad göra?
IMG_8270.jpeg

Har som regel att bara köpa en klocka Ă„t gĂ„ngen (vis av erfarenhet), men det gick sĂ„dĂ€r 🙃
Dock oerhört nöjd med alla tre.
Stor risk det blir en del G framöver 😉

Fick hem denna igĂ„r frĂ„n sakurawatches, funkade finfint. Verkar blivit en populĂ€r modell. Första i stĂ„l för mig. RejĂ€l tyngd, kĂ€nns lite ovant, spec dĂ„ jag inte haft nĂ„gon annan klocka pĂ„ braclet pĂ„ lĂ€nge. Men i övrigt nöjd. KĂ€nns en nivĂ„ upp frĂ„n dom 5600 jag har sen innan. Aja, grundidĂ©n var att byta till ”klĂ€derna” bakom men blev feg i samband med att jag plockade ihop sĂ„ bestĂ€llde skydd till glaset, tĂ€nker att jag lika bra kan vĂ€nta in det 😎

Bilagor

• IMG_7411.jpeg
    IMG_7411.jpeg
    470.3 KB · Visningar: 1

IMG_8264.jpeg

IMG_8265.jpeg

NÀr man sen köpt ovanstÄende man kÀnner sig ganska nöjd och pengarna Àr slut sÄ fÄr man ett hot om o fÄ överta en MRG, vad göra?
IMG_8270.jpeg

Har som regel att bara köpa en klocka Ă„t gĂ„ngen (vis av erfarenhet), men det gick sĂ„dĂ€r 🙃

Sjukt sjukt bra. Vilken paketöppning! 😳

IMG_8264.jpeg

IMG_8265.jpeg

IMG_8270.jpeg

Den trion gör ingen besviken! HĂ€ftigt att öppna alla dom pĂ„ samma gĂ„ng 😀 Stort grattis!

IMG_8264.jpeg

IMG_8265.jpeg

IMG_8270.jpeg

MRG Frogman Àr riktigt bra, bandet Àr fantastiskt mjuk.

Tillbaka
Topp