Godmorgon. Första nattfrosten
, men det blir en fin dag hursomhelst.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr blir en spÀnnande unboxing ser jag direktMer paket Àn pÄ julafton nÀr man kommer hem pÄ besök
![]()
O ja jag vet att jag inte Àr friskDet blev inte som planerat kan man sÀga
![]()
Det mest ofriska Àr ju att inte paketen Àr öppnad och visade ÀnMer paket Àn pÄ julafton nÀr man kommer hem pÄ besök
![]()
O ja jag vet att jag inte Àr friskDet blev inte som planerat kan man sÀga
![]()
Det dÀr blir en spÀnnande unboxing ser jag direkt![]()
Ja ja om ni tjatar sĂ„âŠ.Det mest ofriska Ă€r ju att inte paketen Ă€r öppnad och visade Ă€n![]()
![]()
![]()
Ja ja om ni tjatar sĂ„âŠ.
Titanaren har varit pĂ„ radarn lĂ€ngeâŠ
![]()
Suget efter en Frogman har ocksĂ„ funnits ett bra tagâŠ
![]()
NÀr man sen köpt ovanstÄende man kÀnner sig ganska nöjd och pengarna Àr slut sÄ fÄr man ett hot om o fÄ överta en MRG, vad göra?
![]()
Har som regel att bara köpa en klocka Ät gÄngen (vis av erfarenhet), men det gick sÄdÀr
Dock oerhört nöjd med alla tre.
Stor risk det blir en del G framöver![]()
Alltid SIG pÄ varje heltimmeRiskokar-G!
Vilka funktioner anvÀnder ni mest? Stopwatch Àr överlÀgset min mest anvÀnda. Bra vid matlagning, gym och och löpning!
![]()
Den trion gör ingen besviken! HĂ€ftigt att öppna alla dom pĂ„ samma gĂ„ngJa ja om ni tjatar sĂ„âŠ.
![]()
![]()
NÀr man sen köpt ovanstÄende man kÀnner sig ganska nöjd och pengarna Àr slut sÄ fÄr man ett hot om o fÄ överta en MRG, vad göra?
![]()
Har som regel att bara köpa en klocka Ät gÄngen (vis av erfarenhet), men det gick sÄdÀr
NedrÀkning helt klart, alla G:s blir pastaklocka förr eller senare. Minst anvÀnt: larm och GMTRiskokar-G!
Vilka funktioner anvÀnder ni mest? Stopwatch Àr överlÀgset min mest anvÀnda. Bra vid matlagning, gym och och löpning!
![]()
TackarDen trion gör ingen besviken! HÀftigt att öppna alla dom pÄ samma gÄngStort grattis!
MRG Frogman Ă€r riktigt bra, bandet Ă€r fantastiskt mjuk.Ja ja om ni tjatar sĂ„âŠ.
![]()
![]()
![]()
Det har jag aldrig provat! Kanske fÄr bli morgondagens ÀventyrAlltid SIG pÄ varje heltimme![]()
AnvÀnder vÀldigt sÀllan nÄgot annat Àn lysknappen.Riskokar-G!
![]()