AliXVar har du köpt FKM-band passande 2100?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AliXVar har du köpt FKM-band passande 2100?
LĂ€nk?
SlÀpps i november, osÀker pÄ pris men runt 4k verkar det som. Saknar kanske G-shock pÄ bezel men annars
Satan va schysst den var!!Nytt in!
En 2100 med black metal bezel, online exclusive
![]()
Eftersom dessa blir minst 375% bÀttre med ett FKM-gummi tas ett blixtsnabbt beslut: grönt eller svart?!
![]()
![]()
Det blir all stealth till att börja med. Sjukt nöjd
![]()
NÀr fÄr vi se vad som fanns i den andra boxenMan kan tycka det Àr otroligt, men det Àr först nu med G-shock nummer 66 i ordningen som jag har en GW-5000...
![]()
Man kan tycka det Àr otroligt, men det Àr först nu med G-shock nummer 66 i ordningen som jag har en GW-5000...
![]()
TyvÀrr Àr det bara locket till boxen, ingen ytterligare G-shock.NÀr fÄr vi se vad som fanns i den andra boxen? Jag ser tvÄ boxar kom igen visa nu!
![]()