Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr sÄ galen att jag inte vet vad jag ska tycka! Förutom att jag blir sugen eftersom det Àr en G och att jag Àlskar 6900
Samma hÀr, inte lika bra i manga som 2100, but still!Den dÀr Àr sÄ galen att jag inte vet vad jag ska tycka! Förutom att jag blir sugen eftersom det Àr en G och att jag Àlskar 6900![]()
DW-5600RGM-1
![]()
![]()
6900 Ja!! VillhöverJamen vafan x2... Tydligen "behöver" jag ytterligare en square ocksÄ.![]()
Villhöver indeed. Bildcred morgan_gshock pÄ instagram.6900 Ja!! Villhöver
5600 nej... Bara för att det Àr en DW![]()
Ligger ju en vit manga-oak ute pÄ K&S nu som drar lite... Men för dyr just nuVillhöver indeed. Bildcred morgan_gshock pÄ instagram.![]()
AlltsÄ... Ytterligare en Mudman men stor villhövernivÄGW-9502KJ-8![]()
![]()
![]()
BÀttre Àn den nya rangeman, som det verkar? Jag Àr lite besviken pÄ den, trots att jag inte ens har den..AlltsÄ... Ytterligare en Mudman men stor villhövernivÄ
GW-9500 skulle lÀtt kunnat vart nya Rangeman egentligenRiktigt bra
![]()
Nya Rangeman borde ha hetat GDB-H3000 istÀlletBÀttre Àn den nya rangeman, som det verkar? Jag Àr lite besviken pÄ den, trots att jag inte ens har den..![]()
Du tÀnker med utseende /funktioner och sÄ?Har ni provat nÄ ut till Casio med önskemÄl om framtida modeller? VÀrt ens mödan?