• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

nÀr man kollar ner och ser att vÀska och klocka har matchande fÀrgton = stylebonus! :cool:
Den hÀr gamla kombon Àr ju bara för trÄkig i jÀmförelse med din! :p
IMG_20190630_193122.jpg

Nu Àr ja sÀkert pÄ det stÀlle och frÄgar, och Mod fÄr gÀrna ta bort denna eller visa mig rÀtt trÄd.

Ni som har koll pÄ G-Shocks. Jag hade en GX-56BB-1ER förut och var grymt nöjd. Dum som jag var sÄlde jag den och har Ängrat mig sedan dess. Vet ni möjligtvis vart man kanske kan fÄ tag pÄ en sÄdan för en billig peng?
Tillex England eller nÄgon sida som Àr bra men inte visas sÄ öppet nÀr man gör en sökning pÄ Google. Min kollega sa att de fanns nÄgon sida frÄn UK dÀr dem hade rea ibland och hade köpte den till mig för ca 800kr helt ny. Hade hoppats pÄ att man kunde göra ett sÄdant kap igen :)

Är tacksam för alla svar jag fĂ„r och kan hĂ€rleda mig rĂ€tt.

Nu Àr ja sÀkert pÄ det stÀlle och frÄgar, och Mod fÄr gÀrna ta bort denna eller visa mig rÀtt trÄd.

Ni som har koll pÄ G-Shocks. Jag hade en GX-56BB-1ER förut och var grymt nöjd. Dum som jag var sÄlde jag den och har Ängrat mig sedan dess. Vet ni möjligtvis vart man kanske kan fÄ tag pÄ en sÄdan för en billig peng?
Tillex England eller nÄgon sida som Àr bra men inte visas sÄ öppet nÀr man gör en sökning pÄ Google. Min kollega sa att de fanns nÄgon sida frÄn UK dÀr dem hade rea ibland och hade köpte den till mig för ca 800kr helt ny. Hade hoppats pÄ att man kunde göra ett sÄdant kap igen :)

Är tacksam för alla svar jag fĂ„r och kan hĂ€rleda mig rĂ€tt.
Kanske har kostat 800 men Àr nog dyrare nu.
HÀr har du den för 1200 frÄn England. Det var sÀkert samma affÀr han köpte den frÄn tidigare.
https://www.watchshop.com/casio-g-shock-xl-watch-gx-56bb-1er-p100030692.html

Finns Àven pÄ creation för 1000 men dÄ tycker jag watchshop Àr bÀttre.

Kanske har kostat 800 men Àr nog dyrare nu.
HÀr har du den för 1200 frÄn England. Det var sÀkert samma affÀr han köpte den frÄn tidigare.
https://www.watchshop.com/casio-g-shock-xl-watch-gx-56bb-1er-p100030692.html

Finns Àven pÄ creation för 1000 men dÄ tycker jag watchshop Àr bÀttre.
Grymt tacksam för svaret! Men vad Àr det för skillnad pÄ creation och watchshop, bara tvÄ olika butiker eller tÀnker du pÄ levernas/service/kund bemötande att watchshop Àr bÀttre?

Grymt tacksam för svaret! Men vad Àr det för skillnad pÄ creation och watchshop, bara tvÄ olika butiker eller tÀnker du pÄ levernas/service/kund bemötande att watchshop Àr bÀttre?
Creation Àr i Singapore. Du Äker pÄ tull och moms. Watchshop Àr i England, dvs 1200 Àr allt du kommer fÄ betala.

Creation Àr i Singapore. Du Äker pÄ tull och moms. Watchshop Àr i England, dvs 1200 Àr allt du kommer fÄ betala.
Ah dÄ förstÄr jag, hÄller ett öga pÄ watchshop dÄ :) om flera har tips pÄ sidor eller liknande sÄ tveka inte att hojta :)

Men som sagt tack för tipset!

Tillbaka
Topp