• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Du fick de luxe paketet alltsÄ:). Jag fick ingen skruvmejsel i mitt paket.

15617406454725802547730165580525.jpg

@Silverglantz önskade lite mer info om ebay sÀljaren "gshockcustom" armband. fick den nyss och det var för mig en positiv upplevelse.
levereras i en stadig ask med bÄde bandbytarverktyg och skruvmejsel.
hade tÀnkt sÀtta detta pÄ en screwback men med tanke pÄ att vikten redan Àr ganska rejÀl och att fÀrgtonerna gick bÀst till svart display fick det bli min favorit resin modul med varulvskoll istÀllet. det hÀr Àr alltsÄ varianten som kallas "aged silver" och jag har inget att anmÀrka pÄ rent utseendemÀssigt, den Àr precis som jag förestÀllt mig. lite "skitnött" lixom. repor och dings lÀr ju komma av sig sjÀlv efter ett tag. passformen var för övrigt perfekt bÄde pÄ screwback och resin. priset 100 pund. :happyhappy:
lite dÄliga mobilbilder:

ja, jag Àr riktigt förvÄnad. hade inga höga förvÀntningar, men Àr kanonnöjd! :happyhappy:
mobilbilderna kanske ljuger lite i fÀrgen. hÀr Àr en (Ànnu sÀmre bild) mot en vit t-shirt.
(begriper inte hur ni kan ta bilder med mobilen, för mig blir det bara skit. hahaha)
edit: jag har inte sett originalet sÄ jag har inget att jÀmföra mot.
JÀklar vad najs det ser ut, blir att bestÀlla!
Borde funka finfint med GW5000! :)
Tack för bilderna :D

Japp det Àr BA. Det tar sig..:)
Blev NES fredag ocksÄ..:)
20190628_211357.jpg
Blir otroligt glad av att se isÀrplockade g-shocks och alla fÀrgglada mods. SjÀlv Àr jag insnöad pÄ svarta screwbacks, men man blir ju sugen...
För övrigt förvÄnad över att ingen hugger pÄ den billiga 5600c som ligger pÄ köp och sÀlj.

Blir otroligt glad av att se isÀrplockade g-shocks och alla fÀrgglada mods. SjÀlv Àr jag insnöad pÄ svarta screwbacks, men man blir ju sugen...
För övrigt förvÄnad över att ingen hugger pÄ den billiga 5600c som ligger pÄ köp och sÀlj.
Tack @roloj för att du tipsade om Speedshocken. Jag har dÄlig uppsikt över köp och sÀlj, det fÄr det bli Àndring pÄ!

Tack @roloj för att du tipsade om Speedshocken. Jag har dÄlig uppsikt över köp och sÀlj, det fÄr det bli Àndring pÄ!
Var ocksÄ förvÄnad. Min Speedshock har ocksÄ legat ute (Ànnu lÀngre) utan napp. Rimligt prissatt ocksÄ imo.
Paketrabatt utlovas om nÄgon vill hugga bÄde den och min Gulfmaster.

Tillbaka
Topp