Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra dÀr! Det Àr ren samhÀllstjÀnst att fÄ sÄ mÄnga MK som möjligt att bli liggandes till fördel för riktiga klockor.snyggt par. Jag köpte denna till frugan för ett tag sen. Den har hon anvÀnt flitigt, vilket kÀnns bra för dÄ ligger hennes MK och dammar.
Synd att dom inte har kompass eller altimeter pÄ 5600orna
SnÄl varianten Àr ju att fÀsta fast en kompass i bandet pÄ en 5600a. DÄ klarar man ju sig i skogen iafJag har ocksÄ en 5610, man fÄr helt enkelt komplettera med en till g-shock som har altimeter
DÄ har man ju ingen ursÀkt att köpa en till klockaSnÄl varianten Àr ju att fÀsta fast en kompass i bandet pÄ en 5600a. DÄ klarar man ju sig i skogen iaf
Myser i Sandared.
Icke AD. Dvs ej officiell ÄterförsÀljare. De sÀljer under listpris men Àr samtidigt inte den man skall vÀnda sig till för garantiÀrenden eller service.För en oinsatt, vad innebÀr det nÀr ett företag Àr "grÄhandlare"?
Icke AD. Dvs ej officiell ÄterförsÀljare
Vad blir det för nytt?Absolut! Tack sjÀlv.
Absolut inte dum.Vad tycks om denna?
Jo, den helsvarta med "kontrast" Àven pÄ displayen. 5600 BB nÄgonting....! Lite fÄfÀngt kan man sÀga dÄ det helsvarta blir bÀttre till övrig outfit - alltsÄ Àven annat Àn sport- och hemmafixklÀder . Ligger pÄ Posten nu, sÄ snart kommer en bild hÀr.Vad blir det för nytt?
Ja det Àr en riktigt nice Gshock mÄste jag sÀga. Stilren och passar till mycket.
Ja den ser rÀtt fet ut...Den dÀr Àr asball. Jag önskar den var lite mindre bara.
Hade den vart i samma storlek som mr-g sÄ hade jag slagit till för lÀnge sedanJa den ser rÀtt fet ut...
Ja dÀr kan vi snacka om Gshock aktivitet!Tjena, ny hÀr pÄ forat.
Min G shock har till och med varit med och tig svetsat lite .
Verkar vara den mest populÀra GShocken i denna grupp!Ny G-shock!