corbendallasx
Friends of KS
Dagens glassklocka:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag Ă€r lite sugen pĂ„ en sĂ„dan. Ăr du nöjd med klockan?Kunde inte heller motstĂ„ CyberPhotos rea och slog till pĂ„ en G-shock
Jag sĂ„lde klockan dĂ„ jag i slutĂ€ndan tyckte det blev lite för mkt av det goda. Tyckte det nĂ€stan blev lite vĂ€l mkt blankt stĂ„l för min smak.Jag Ă€r lite sugen pĂ„ en sĂ„dan. Ăr du nöjd med klockan?
KlockaffÀrn som har dom "dyra" klockorna pÄ Emporia ha en pyttemonter med G-shock. DÀr har jag sett en variant av G-steel men mestadels billigare varianter.NÄgon som vet vilka butiker i Malmötrakten som saluför GST-W110 eller mr-g o mt-g modeller? Skulle vilja kika pÄ dessa irl.
Aha.....Jag sÄlde klockan dÄ jag i slutÀndan tyckte det blev lite för mkt av det goda. Tyckte det nÀstan blev lite vÀl mkt blankt stÄl för min smak.
Ok tack. Kanske fÄr kika pÄ Emporia. VÀldigt litet utbud av G-shocks i Malmö kÀnns det som.KlockaffÀrn som har dom "dyra" klockorna pÄ Emporia ha en pyttemonter med G-shock. DÀr har jag sett en variant av G-steel men mestadels billigare varianter.
SnÀppet vassare Àn "vanliga" G-Shocks!Dubbelpostar!
GW5000 med bullbars
SnÀppet vassare Àn "vanliga" G-Shocks!
Ser bra ut med bullbars.
Har du kvar din "FOX FIRE"?Trots att jag har betydligt dyrare shocks, sÄ tycker jag att denna Àr oslagbar.
Jag sÄlde den till Micke hÀr pÄ forumet. Tyckte synd om den liggandes i en lÄda. DW-5600e ovan anvÀnder jag nÀstan varje dag pÄ trÀningen dockHar du kvar din "FOX FIRE"?
Kunde inte motstÄ rangeman som kom upp pÄ K&S i söndags. Ruggigt bra G-shock Àven fast jag nog föredrar den gröna jag hade förra sommaren (men positiva displayen Àr dock mkt bÀttre). Men som sagt mkt G för pengen
Tack @john b för en smidig affÀr
Nu Àr frÄgan om det ska in en grön G-9000 med
Köp extra skal.. band o "bezel" finns pÄ bukten för ca1000, kanske lite mindre. Grön med positiv diaplay Àr finfint, Àven röd-orange om man vill va lite tonÄrsskrikig pÄ sommarn!
Kan jag ju köpa en grön och flippa denna lÀttare Men denna duger gott om det ska va rangeman
Japp, tÀnkte om du ville ha en grön klocka men inte nödvÀndigtvis köpa en till..
Inser nu vad jag sagt.. o hatar mig sjÀlv en liten stund..
Herr och fru G-Shock.
Tackar!snyggt par. Jag köpte denna till frugan för ett tag sen. Den har hon anvÀnt flitigt, vilket kÀnns bra för dÄ ligger hennes MK och dammar.
Du började med störst och gick ner till minstĂntligen en G-shock i perfekt storlek! G-SHOCK GW-M5610BC-1JF (japansk version).
Riktigt tuff och snygg!Ăntligen en G-shock i perfekt storlek! G-SHOCK GW-M5610BC-1JF (japansk version).