Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du inte en sÄn hÀr? IsÄfall borde du ha en. Det fanns , once upon a time, en dw-5000b (tror jag) som sÄg ut sÄhÀr. Fett udda och ovanlig.Grym bild! Rutmönstret Àr en vÀldigt trevlig detalj(likt originalet vÀll?)
Japp!Ăr du i Japan nu?
Har du inte en sÄn hÀr? IsÄfall borde du ha en. Det fanns , once upon a time, en dw-5000b (tror jag) som sÄg ut sÄhÀr. Fett udda och ovanlig.
Ser ut som min bild. Det Àr en dw-5000-1jf, en reissue av 5000c.Menar du 5035 sÄldes den, kom inte överens med gulddetaljer men kan nog tÀnka mig prova igen. Blir dock lite avbryt i G-shockletandet ett tag, köper en tÀt 7548 idag som blir sommarbeater. RÀtt kul med
Denna gillade jag, Àr det en 5000b?![]()
(Din bild?)
Ser ut som min bild. Det Àr en dw-5000-1jf, en reissue av 5000c.
Den Àr dock frÄn 2001 eller nÄgotMisstÀnkte det, som vanligt triggar dina bilder mitt köpsug![]()
Stabilt gÀng! Komplettera med nÄgra screwback och du Àr hemma. En i mitt tycke helt annan kÀnsla att bÀra dem.Grabbarna ligger och soltorkar efter grundlig rengöring!
Dom har kÀmpat pÄ bra första halvan av 2019 och turats om varannan vecka som vanligt
![]()
Jag mÄste skaffa mig 1st lite fetare G och 1st med skruvat baklock![]()
Grabbarna ligger och soltorkar efter grundlig rengöring!
Dom har kÀmpat pÄ bra första halvan av 2019 och turats om varannan vecka som vanligt
![]()
Haha. Det enda man kan vara sÀker pÄ Àr att man behöver fler, oavsett anledning.Grabbarna ligger och soltorkar efter grundlig rengöring!
![]()
FÄr man se framsidorna ocksÄ?
SÄklart! Bruksklockor allihop men dom tjÀnar sitt syfte
SÄg nu att en lÄg Ät fel hÄll.. Och gamlingen behöver nytt batteri
![]()
Nu blev jag sugen pÄ en Walter igen!SÄklart! Bruksklockor allihop men dom tjÀnar sitt syfte
SÄg nu att en lÄg Ät fel hÄll.. Och gamlingen behöver nytt batteri
![]()
Nu blev jag sugen pÄ en Walter igen!
Ser ju vÀldigt bra ut och verkar ha vettiga funktioner. Har den Multiband 6, eller synkar den tiden via telefonen? Personligen tycker jag att tvÄ Ärs batteri kÀnns lite. Kan tÀnka mig att den drar en del energi om man nyttjar alla funktioner.Vad tror ni om nya Mudmaster som slÀpps snart? Bra listpris MEN inget safirglas (Mineralglas) samt ej solcellsdriven utan vanligt batteri som hÄller i 2Är. Men har bluetooth, quadsensor och stegrÀknare.. Hmm??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahh precis.. Men tror det kommer komma en vÀrsting version av denna ocksÄ.. Med solceller..Ser ju vÀldigt bra ut och verkar ha vettiga funktioner. Har den Multiband 6, eller synkar den tiden via telefonen? Personligen tycker jag att tvÄ Ärs batteri kÀnns lite. Kan tÀnka mig att den drar en del energi om man nyttjar alla funktioner.
Asch nu börjar jag sakna min. MÄnfasavarnare hade den ocksÄ
Skulle hellre vĂ€ntat pĂ„ den. Ăr ocksĂ„ lite kluven till att bygga ihop klockan alltför mycket med telefonen. Gillar Ă„ ena sidan att den Ă€r uppkopplad, enkelt att styra funktioner mm. Uppskattar Ă„ andra sidan om den ocksĂ„ kan vara helt fristĂ„ende och inte behöver synka tex tid, eller visa laddning via telefonenAhh precis.. Men tror det kommer komma en vĂ€rsting version av denna ocksĂ„.. Med solceller..
Jag tycker helt Àrligt bluetooth grejen Àr riktigt lÀtt och smidig. Om man tex reser utomlands Àr det lÀtt och Àndra tid via mobilen. GÄr ju göra allt direkt pÄ klockan ocksÄ. Förutom att ALLA stÀder finns inte direkt pÄ klockan utan det mÄste göras via Appen..Bluetooth kÀnns som en fluga. En funktion som jag inte nyttjat pÄ nÄgon av mina klockor.
Samma modell med solceller kan bli trevlig!![]()