Kolla pÄ GBD-modellerna: GDB-100/200/300.
Tydligare display Àn det hittar du inte i G-shockvÀrlden
GW-9400 Rangeman Àr oxÄ ett bra alternativ.
GDB-300 för exempel
![]()
Den dÀr ser perfekt ut, tusen tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GDB-300 för exempel
![]()
GDB-300 för exempel
![]()
Oj! Klart och tydligt Àven med mina 50+ ögon...
Mycket trevlig! Var det den som lÄg ute till försÀljning pÄ Vinted?Idag kör vi en FOX FIRE
![]()
Tanken Àr att vara med, fast inte med en G utan en SeikoVilka hÀr i trÄden hÀnger pÄ OWGM i Är??
Vi mÄste vÀl ÀndÄ ha ett Team G-shock!!
Jag kommer iaf köra den nya gula Rangeman![]()
Ibland kan man hÄlla sig för skratt, efter nÄn timme med rengöring sÄ har jag kommit fram till ett hÄl i oljetrÄget.
Blir intressant att försöka laga imorgon.
![]()
![]()
KvÀlls-G
![]()
Det Àr en Àldre modell, G-8900CS-3, sÄ du gjorde rÀtt i att bestÀlla den svarta.Den dÀr var ju sjukt fin.. var jag för snabb o bestÀlla den svarta?? :/
Under mars Àr det ok, Àr ju för den goda sakens skullTanken Àr att vara med, fast inte med en G utan en Seiko![]()
Tack @roosterman , du Àr en klippaSkulle gissa att det Àr exakt samma klÀder pÄ domVanligt förekommande att G/GW-modeller har samma
![]()
Ibland kan man hÄlla sig för skratt, efter nÄn timme med rengöring sÄ har jag kommit fram till ett hÄl i oljetrÄget.
Blir intressant att försöka laga imorgon.
![]()
![]()
Jobbklockorna slipper djupa bad i oljor och Àr tÀckta vid slipning och svetsning annars fÄr dom kÀnna pÄ det mesta.JÀklar, hÀr snackar vi hardcore user![]()
Idag Àr det en gammal Ljungby lastmaskin.Kanske inte hör hemma i trÄden men vad Àr det för spÀnnande maskin du mekar med?
Idag Àr det en gammal Ljungby lastmaskin.
Ja jag sÄg den, dock Àr det nÄgot med 1A3ER som vÀrmer hjÀrtat... Men @hepanter Àr inte helt fel den heller iofs@hepanter har en till salu billigt nu pÄ K&S, men det Àr nog en 1A1![]()
Tanken har ju slagit mig... FÄr se om ja kan hÄlla köp fingrarna i styrJag tror att det Àr en A9. Köp till det gula bandet och du har en ovanlig en
StÀmmer som @Nygren sÀger en A9 Àr det som kommer pÄ svart gummi. Köper man till gula bandet sÄ har man en kanon fin G-Shock som Àr lite ovanlig för bara 3 k ink frakt.
Jag Àr pÄ!!!!Vilka hÀr i trÄden hÀnger pÄ OWGM i Är??
Vi mÄste vÀl ÀndÄ ha ett Team G-shock!!
Jag kommer iaf köra den nya gula Rangeman![]()
Ja den köptes frÄn Vinted, fick den till ett vÀldigt fint pris. Ser oanvÀnd ut, dÀremot sÄ förstÄr jag inte vilket Ärtal den Àr ifrÄn. NÄgon hÀr som kan hjÀlp till?Mycket trevlig! Var det den som lÄg ute till försÀljning pÄ Vinted?
Kolla om du hittar den pÄ shockbase:Ja den köptes frÄn Vinted, fick den till ett vÀldigt fint pris. Ser oanvÀnd ut, dÀremot sÄ förstÄr jag inte vilket Ärtal den Àr ifrÄn. NÄgon hÀr som kan hjÀlp till?
![]()