Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rangeman Àr riktigt nice har en jag medKöpte en ny idag igen (gamla lÀggs ut)..en Rangeman..
Yes, tack..Rangeman Àr riktigt nice har en jag med
Denna var ju faktiskt bÀttre!Köpte en ny idag igen (gamla lÀggs ut)..en Rangeman..
Snygg. Kul med en annorlunda fÀrg pÄ den.
Tack! Jo, tyckte det var skoj med en lite annorlunda och limiterad variant. Tycker att mönstret och fÀrgerna i armbandet Àr vÀldigt snygga. Att klockan sedan sitter som en smÀck pÄ handleden gör inte saken sÀmre. Visst Àr den stor men den sitter galet bekvÀmt.
Ah, G-steel Àr inte tokiga. Har dock ingen (Àn) men nÄgra andra har det blivit, fÄr vÀl fota nÄgon framöver och slÀnga upp hÀr i trÄden.HÄller med armbandet Àr skitsnyggt.
Jo G ska ju vara stora hehe. Jag brukar köra min G-steel vid Àventyr.
Aha ok tack för svar..Altitud Àr höjdmÀtning. Barometer Àr just barometer, en lufttrycksmÀtare som anvÀnds för att förutspÄ vÀder men det Àr ocksÄ den som sköter höjdmÀtningen.
GaddÀm, stort grattis!Det ringde pÄ dörren vem kan det vara?
Jo det va DHL med ett paket,Àh skitsamma kommer inte pÄ nÄgot rim
Men en liten paketöppning sÄhÀr pÄ en Fredag kanske?
Tack its BIGSnyggt och Grattis..
Grym duo!Solar och fÄr energi
Solar och fÄr energi
Risken Àr vÀl nÄgon blir liggandesGrym duo!
Det ringde pÄ dörren vem kan det vara?
Jo det va DHL med ett paket,Àh skitsamma kommer inte pÄ nÄgot rim
Men en liten paketöppning sÄhÀr pÄ en Fredag kanske?
Kör en pÄ varje arm!Solar och fÄr energi
Var kan man handla sÄdana?Bull Bars installerade. Nu jÀklar Àr det fredag
Se ovanEbay:
"Jaysandkays bullbars" sÄ hamnar du rÀtt!
Dags för Pullups?Denna fÄr stÄ ut med mycket skit!
Tackar!Se ovan