You know it! Chest to bar ladder pÄ minutenDags för Pullups?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
You know it! Chest to bar ladder pÄ minutenDags för Pullups?
Ahh, hÀrligt.You know it! Chest to bar ladder pÄ minuten
Det var ju jĂ€kligt synd att det var en gul. Ăr pĂ„ jakt efter en golfmĂ€stare men pga religiös övertygelse vĂ€grar jag bĂ€ra gulsvart...Heads up: har en gul GWN-1000 Gulfmaster som gĂ„r ut pĂ„ köp och sĂ€lj inom dom nĂ€rmsta dagarna, om nĂ„n vill ha första tjing...
Den Ă€r ju bara gul och inte gulsvart...Det var ju jĂ€kligt synd att det var en gul. Ăr pĂ„ jakt efter en golfmĂ€stare men pga religiös övertygelse vĂ€grar jag bĂ€ra gulsvart...
Gammalt foto.FÄr man vara sÄ frÀck att be om en bild dÄ?
Inga problem. TÀnkte bara att G-shockfolket skulle fÄ förtur.TyvÀrr tillrÀckligt gulsvart för att vara haram. Skulle kunna bli ett modprojekt, har sett bezel (bÄde resin- och metalldelen) och band pÄ nÀtet men lÀr nog bli aningens kostsamt tyvÀrr. Men tack för att du tog dig tid!
Riktigt fin, gulsvart skulle ju vart kanon men har lite köpstopp pÄ klockor just nu, mÄste sÀlja, inte köpa.Inga problem. TÀnkte bara att G-shockfolket skulle fÄ förtur.
Blev ju rÀtt frÀckt!HjÀlp!
Min DW 5200's plastskal gick bokstavligen i tusen bitar idag...nu ser den lite "naken" ut...var hittar man delar???
Mvh Micke.
Jag gissar att @Fujoor kan hjÀlpa dig. Han har haft flera olika screwbacks, vet jag.Har blivit sugen pÄ att komplettera min 5610 med en square screwback.
Men... jag vill inte ha en gw5000, utan helst en med modul som visar tiden i alla modes.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som kan hjĂ€lpa till med vilka modeller jag bör leta efter? Helst inte för gamla dĂ„ jag upskattar EL.
Ănskelistan pĂ„ mao: square, screwback, tid oavsett lĂ€ge och EL.
Vet mÄnne du om delar till en DW-5600 passar till min DW-5200???Blev ju rÀtt frÀckt!
Har du kollat tiktox.com?
Haha, jag Àr rÀdd att mina kunskaper Àr uttömda nu...Vet mÄnne du om delar till en DW-5600 passar till min DW-5200???
Tack för tipset förresten, som jag letat....
//Micke.