lofgreno
Guld
Ja, det Àr klart att Àven den bÀsta kan göra misstag...Finns vÀl sÀkert enstaka produktionsfel Àven pÄ gshocks Àven om det kÀnns som att dom borde vara oförstörbara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det Àr klart att Àven den bÀsta kan göra misstag...Finns vÀl sÀkert enstaka produktionsfel Àven pÄ gshocks Àven om det kÀnns som att dom borde vara oförstörbara.
Javisst, sÄ Àr det. KÀnns segt bara att hÄlla pÄ och skicka tillbaka och vÀnta pÄ ny. (Vilket jag utgÄr ifrÄn att Uret erbjuder mig).Finns vÀl sÀkert enstaka produktionsfel Àven pÄ gshocks Àven om det kÀnns som att dom borde vara oförstörbara.
Lika bra att passa pÄ att köpa nÄgra till under tidenJavisst, sÄ Àr det. KÀnns segt bara att hÄlla pÄ och skicka tillbaka och vÀnta pÄ ny. (Vilket jag utgÄr ifrÄn att Uret erbjuder mig).
Min kom idagRiktigt mumma! Knappt man mÀrker den och baksidan av boetten Àr snus torr fast man svettas i övrigt. Nöjd
Lite coolt att det Àr den tunnaste ana-digi G-shocken hittills. 11.8 mm.
![]()
RÀtt snygg ÀndÄ. Men ingen lume pÄ timindex?
Megafet!Min kom idag
![]()
NĂ„gra sidor bak i trĂ„den snackade vi lite om just detta Ă€mne...Har införskaffat mig en Rangeman (Ă€ntligen) men rĂ„kade justera hPa-vĂ€rdet nĂ€r jag höll pĂ„ att greja. Har just nu stĂ€llt vĂ€rdet pĂ„ vad klart.se sĂ€ger att det Ă€r dĂ€r jag bor, Ă€r det good enough eller finns det nĂ„got bĂ€ttre sĂ€tt? Ăr ju Ă€ndĂ„ trenden/förĂ€ndringar man Ă€r intresserad av att se, sĂ„ borde inte spela sĂ„ stor roll?
Och nÄgon som kan ge en enkel förklaring pÄ hur man lÀser av? Kurvan gÄr ner = sÀmre vÀder, uppÄt = bÀttre?
Men det Àr vÀl Lume pÄ dom mindre fyrkantera runt tavlan, eller?RÀtt snygg ÀndÄ. Men ingen lume pÄ timindex?
Riktigt snygg i svart!Och min GBA-800 kom idag! Inte hunnit göra annat Àn provat hur den kÀnns och hittills positivt
![]()
![]()
Det Àr de som Àr "timindex."Men det Àr vÀl Lume pÄ dom mindre fyrkantera runt tavlan, eller?
Hehe jo jag vet. Men menade att inte hela index lyste utan bara dom smÄ fyrkanterna... Men dÄ ska alltsÄ inget ha lume?Det Àr de som Àr "timindex."![]()
Vad jag lÀst bara lume pÄ visarna pÄ den "vanliga" plus den röda. AlltsÄ inget pÄ den helsvarta (blacked-out). Men de har ju lampa alla tre.Hehe jo jag vet. Men menade att inte hela index lyste utan bara dom smÄ fyrkanterna... Men dÄ ska alltsÄ inget ha lume?![]()
Ok. Ja det Àr ju sant.Vad jag lÀst bara lume pÄ visarna pÄ den "vanliga" plus den röda. AlltsÄ inget pÄ den helsvarta (blacked-out). Men de har ju lampa alla tre.![]()
Damn, den röda Àr inte dum alls. à ngrar mig lite. Tur att de Àr sÄ billiga sÄ man kan samla alla om man gillar dem.
Har införskaffat mig en Rangeman (Ă€ntligen) men rĂ„kade justera hPa-vĂ€rdet nĂ€r jag höll pĂ„ att greja. Har just nu stĂ€llt vĂ€rdet pĂ„ vad klart.se sĂ€ger att det Ă€r dĂ€r jag bor, Ă€r det good enough eller finns det nĂ„got bĂ€ttre sĂ€tt? Ăr ju Ă€ndĂ„ trenden/förĂ€ndringar man Ă€r intresserad av att se, sĂ„ borde inte spela sĂ„ stor roll?
Och nÄgon som kan ge en enkel förklaring pÄ hur man lÀser av? Kurvan gÄr ner = sÀmre vÀder, uppÄt = bÀttre?
Grymt med en Maharishi. Vart har du köpt denna skönhet?
Denna kom frÄn ebay, UK baserad sÀljare som lade ut med ett förvÄnansvÀrt ok BIN pris för nÄgra mÄnader sedan.Grymt med en Maharishi. Vart har du köpt denna skönhet?![]()