Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna kom frÄn ebay, UK baserad sÀljare som lade ut med ett förvÄnansvÀrt ok BIN pris för nÄgra mÄnader sedan.
Ingen som har en roligare modul till salu till denna?
Allt av intresse just nu...
![]()
Nice. Den dÀr Mudman Àr inte dum. Schysst om den bÀrs lite större Àn en square bara! Nu vart man ju sugen.Det kom ett paket...
![]()
...Lilla julafton!
Mycket onödigt skydd med tanke pÄ innehÄllet.
Men vanurÄ.. har jag blivit lurad? Center??
![]()
*Pust*
![]()
Det nÀrmar sig...
![]()
Jajjamen. En Mudman G9300!
![]()
FörvÄnansvÀrt liten pÄ handleden. NÀstan som en lite fetare square. BekvÀm!
Har alltid tyckt att de asymmetriska knapparna ser lite mÀrkliga ut pÄ bild men pÄ handleden Àr de inte alls lika iögonfallande. Jag gillar!
Tack för titten. :-D
![]()
Nice. Den dÀr Mudman Àr inte dum. Schysst om den bÀrs lite större Àn en square bara! Nu vart man ju sugen.
Vad visar den lilla klockan, en annan tidszon eller?
![]()
Ok, som min GW6900 dÄ. En bra liten finess.Annan tidszon eller datum... vÀxlas med ett tryck pÄ Adjust![]()
Ja det ser inte alls farligt ut.En bild som illustrerar storleken. Mudman bÀrs högre men den kÀnns bara marginellt bulligare Àn en square.
Yes den visar en andra tidzon.
![]()
https://forums.watchuseek.com/f17/g-shock-solar-powered-foggy-problem-4822381-2.html#/topics/4822381
Ăr detta normalt pĂ„ en solar efter nĂ„gra Ă„r eller bara otur?
Ingen aning faktiskt. Har bara hört att detta hÀnder pÄ solarOtur, mÄndagsex etc.
Hade snubben sjÀlv öppnat klockan innan av nÄgon anledning?
Otur, mÄndagsex etc.
Hade snubben sjÀlv öppnat klockan innan av nÄgon anledning?
Har du eller nÄgon annan nÄgonsin haft gshocks med sÄ suddiga glas? Aldrig haft nÄgon sjÀlv. KÀnns som det bara hÀnder pÄ typ indonesiska gshock Instagrams.Ingen aning faktiskt. Har bara hört att detta hÀnder pÄ solar
Verkar ju vara fler som drabbats? Och nÄgot som isf intrÀffar i tillverkningen. NÄgot Àmne mellan solpanel och tavla/verk som bidrar till kondens. Aldrig mÀrkt pÄ nÄgon av mina men finns ju ofantligt mÄnga G-shocks dÀr ute.
Ser jÀkligt bra ut, Àr sugen pÄ en sÄn inför min fiskeresa om nÄgra veckor.Bullig men skön. KÀnns ocksÄ som att fÀrgen Àr mer Ät svart-mörkgrÄ Àn helsvart.
![]()
Ser jÀkligt bra ut, Àr sugen pÄ en sÄn inför min fiskeresa om nÄgra veckor.![]()
Bullig men skön. KÀnns ocksÄ som att fÀrgen Àr mer Ät svart-mörkgrÄ Àn helsvart.
![]()
Det finns en viss korrelation men du fÄr nog plugga pÄ om du ska kunna tyda det.MÄnfas visar ocksÄ hög och lÄgvatten till en viss del va?
Ingen av mina gshock har det. SÄg att gshockhighfashion nÀmde det ocksÄ pÄ rangemanHar du eller nÄgon annan nÄgonsin haft gshocks med sÄ suddiga glas? Aldrig haft nÄgon sjÀlv. KÀnns som det bara hÀnder pÄ typ indonesiska gshock Instagrams.
Har du eller nÄgon annan nÄgonsin haft gshocks med sÄ suddiga glas? Aldrig haft nÄgon sjÀlv. KÀnns som det bara hÀnder pÄ typ indonesiska gshock Instagrams.