lofgreno
Guld
Var sĂ„Ă„ nĂ€ra pĂ„ att köra den ocksĂ„ idag...Ăr det fredag sĂ„ Ă€r det vĂ€l okej att köra Mudmaster pĂ„ kontoret?
![]()
PS: Inte mitt kontor pÄ bilden.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var sĂ„Ă„ nĂ€ra pĂ„ att köra den ocksĂ„ idag...Ăr det fredag sĂ„ Ă€r det vĂ€l okej att köra Mudmaster pĂ„ kontoret?
![]()
PS: Inte mitt kontor pÄ bilden.![]()
Jag kunde bara inte lÄta bli. Har sprungit med den pÄ armen pÄ kvÀllarna men nu fick det fan bli en heldag!Var sÄÄ nÀra pÄ att köra den ocksÄ idag...![]()
Jag röstar pÄ den gröna!Ok gott folk. Det rycker i modd tarmen hÀr.
Har gjort tvÄ amatör "Photoshop" (utan att anvÀnda Photoshop utan webb appen Pixlr).
Vilken av dessa potentiella moddar Àr snyggast?
![]()
![]()
Sen har jag en till frÄga. Vad tusan anvÀnder jag för att fÀrga texten? @xBjörne har ju gjort det? Vad anvÀnde du? @Sonnyboy kanske vet?
NÄgon pÄ Instagram sa "oil crayons". Vad tusan Àr det? Pastell kritor?
Ăh vafan. Alla springer ju Ă€ndĂ„ runt pĂ„ kontoren med sina smartklockor och pulsmĂ€tare. SĂ„ en fet G-Shock tycker jag Ă€r helt ok.Jag kunde bara inte lĂ„ta bli. Har sprungit med den pĂ„ armen pĂ„ kvĂ€llarna men nu fick det fan bli en heldag!![]()
Gröna helt klart!Ok gott folk. Det rycker i modd tarmen hÀr.
Har gjort tvÄ amatör "Photoshop" (utan att anvÀnda Photoshop utan webb appen Pixlr).
![]()
![]()
Sen har jag en till frÄga. Vad tusan anvÀnder jag för att fÀrga texten? @xBjörne har ju gjort det? Vad anvÀnde du? @Sonnyboy kanske vet?
Lite hugget som stucket men jag röstar grönt.Ok gott folk. Det rycker i modd tarmen hÀr.
![]()
![]()
HĂ„ller med, detta Ă€r dessutom tusen gĂ„nger mer klocka Ă€n alla parfymklockor som folk springer runt med.Ăh vafan. Alla springer ju Ă€ndĂ„ runt pĂ„ kontoren med sina smartklockor och pulsmĂ€tare. SĂ„ en fet G-Shock tycker jag Ă€r helt ok.![]()
Exakt sÄ!HÄ
HÄller med, detta Àr dessutom tusen gÄnger mer klocka Àn alla parfymklockor som folk springer runt med.![]()
Grymt! Den gröna helt klart!Ok gott folk. Det rycker i modd tarmen hÀr.
![]()
![]()
Jag röstar pÄ den gröna!![]()
Ăh vafan. Alla springer ju Ă€ndĂ„ runt pĂ„ kontoren med sina smartklockor och pulsmĂ€tare. SĂ„ en fet G-Shock tycker jag Ă€r helt ok.![]()
Gröna helt klart!
Lite hugget som stucket men jag röstar grönt.
Den blÄ skulle ju passa bra den 6:e Juni...![]()
Grymt! Den gröna helt klart!
BlÄ var ruskigt snygg.Ok gott folk. Det rycker i modd tarmen hÀr.
![]()
![]()
Jag röstar ocksÄ blÄtt...Ok gott folk. Det rycker i modd tarmen hÀr.
![]()
![]()
Ok gott folk. Det rycker i modd tarmen hÀr.
![]()
![]()
Den Àr grym!G-shockfebern Àr total! Nu har den Àntligen landat. Den kÀnns mycket bra pÄ armen, smidig mikrojustering och stor som en GWG-1000. Var lite osÀker till lÀnk först men det har helt försvunnit.
GWN-Q1000MC:
![]()
![]()
![]()
![]()
En riktig vÀrsting. Hade ocksÄ en ett tag men kom inte riktigt överens med storleken.G-shockfebern Àr total! Nu har den Àntligen landat. Den kÀnns mycket bra pÄ armen, smidig mikrojustering och stor som en GWG-1000. Var lite osÀker till lÀnk först men det har helt försvunnit.
GWN-Q1000MC:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Ja den riktigt grym!Den Àr grym!
Eller hur! Men trist med storleken för dig.En riktig vÀrsting. Hade ocksÄ en ett tag men kom inte riktigt överens med storleken.![]()
God morgon, gÄrdagen spenderades surfandes pÄ olika reffar och det dök upp en frÄga till inför uppkommande köp. Jag har ganska spinkiga handleder och kör vanligtvis 36-38mm. Har jag förstÄtt det rÀtt att det finns tvÄ storlekar/formfaktorer för square? SÄ enbart sett till storlek/formfaktor: 5600 eller 5610 för smala handleder?
Tack
God morgon, gÄrdagen spenderades surfandes pÄ olika reffar och det dök upp en frÄga till inför uppkommande köp. Jag har ganska spinkiga handleder och kör vanligtvis 36-38mm. Har jag förstÄtt det rÀtt att det finns tvÄ storlekar/formfaktorer för square? SÄ enbart sett till storlek/formfaktor: 5600 eller 5610 för smala handleder?
Tack
Satte pĂ„ de grĂ„ âvĂ„rtornaâ (som @spammerstakeahike sĂ„ fint döpte dem till) igen och gillar nog Ă€ndĂ„ den looken bĂ€st irl
![]()
Nu fÄr ni inte lÀgga ut nÄtt smaskigt lÀngre för jag ska bygga DW stÄlis istÀllet!Löning, pengar pÄ kontot och knappt en enda G-Shock pÄ köp&sÀlj!
Det brinner i fickan ffs!![]()
Tror dom Àr till för att leda bort vÀrme.Tycker de Àr fula... vad Àr syftet med de egentligen?... det var snyggare utan![]()
Tycker de Àr fula... vad Àr syftet med de egentligen?... det var snyggare utan![]()
Ja, men det fick bli en Mudmaster ist. OcksÄ stor men kÀnns som den funkar lite bÀttre. Har mer nytta av en stegrÀknare Àn en djupmÀtare ocksÄ.Eller hur! Men trist med storleken för dig.