• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dom Àr riktigt snygga. Synd att boetterna skiljer sig.
Jag gillar den som fasen rent utseendemÀssigt, priset var vÀl sisÄdÀr kul dÄrÄ...
Är det alltsĂ„ olika boetter pĂ„ nya och gamla GW?
Kvittar mig dÄ jag inte tÀnkt röra denna iofs.
Moddar fÄr hÄlla sig pÄ DW nivÄ! :D

Jag gillar den som fasen rent utseendemÀssigt, priset var vÀl sisÄdÀr kul dÄrÄ...
Är det alltsĂ„ olika boetter pĂ„ nya och gamla GW?
Kvittar mig dÄ jag inte tÀnkt röra denna iofs.
Moddar fÄr hÄlla sig pÄ DW nivÄ! :D
Den hÀr tabellen av okÀnd Älder och ursprung kanske kan hjÀlpa till lite.
Screenshot_20190824-095330~2.png

Absolute toughness gÀller bara om du ger fan i att skruva pÄ skruvarna!
Jag rengjorde igÄr min GPR-B1000 och nÀr jag satte ihop den bet inte gÀngerna i ena hÄlet pÄ ovansidan till bezeln :banghead:
Provade med annan skruv i samma hÄl men samma sak. Den Àr inte helt lös direkt men gÄr heller inte att dra Ät som dom andra.
Verkar som att man inte ska skruva ut skruvarna nÀr dom vÀl Àr iskruvade.
Watchtech.se vill ha 3349kr för besvÀret om jag vill byta boetten :hungover:
SÄ, slÀng klockorna ner frÄn höghus men ge fan i skruvarna!

Jag har liknande problem pÄ Mudmaster. Ena skruven vid bandfÀstet vill inte greppa. Det Àr lite synd att man inte gör skruvhÄlen mer motstÄndskraftig.

Absolute toughness gÀller bara om du ger fan i att skruva pÄ skruvarna!
Jag rengjorde igÄr min GPR-B1000 och nÀr jag satte ihop den bet inte gÀngerna i ena hÄlet pÄ ovansidan till bezeln :banghead:
Provade med annan skruv i samma hÄl men samma sak. Den Àr inte helt lös direkt men gÄr heller inte att dra Ät som dom andra.
Verkar som att man inte ska skruva ut skruvarna nÀr dom vÀl Àr iskruvade.
Watchtech.se vill ha 3349kr för besvÀret om jag vill byta boetten :hungover:
SÄ, slÀng klockorna ner frÄn höghus men ge fan i skruvarna!
Fyller skruvarna pÄ toppen av bezeln verkligen nÄgon funktion? Det gör de i alla fall inte pÄ GWG-1000 utan de Àr bara dÀr för syns skull. Ta och droppa ner lite loctite och dra Ät, eventuellt med lite gÀngtape pÄ gÀngorna sÄ kommer nog skruven sitta.

Tillbaka
Topp