Aah, det kan vara reminder-funktionen för min sambo fyller Är idag och hade lagt in det i klockan. Ska kolla upp det. Tack för tipset!Eller Àr det reminderfunktionen som Àr pÄ? Den som bara gÄr att slÄ pÄ via appen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aah, det kan vara reminder-funktionen för min sambo fyller Är idag och hade lagt in det i klockan. Ska kolla upp det. Tack för tipset!Eller Àr det reminderfunktionen som Àr pÄ? Den som bara gÄr att slÄ pÄ via appen.
Fixa klockan har högre prio Àn att fira sambon!Aah, det kan vara reminder-funktionen för min sambo fyller Är idag och hade lagt in det i klockan. Ska kolla upp det. Tack för tipset!
Ha ha, dÀr blev jag avslöjad!Fixa klockan har högre prio Àn att fira sambon!
Sitter i samma situation, min första G-shock ligger och vÀntar pÄ mig... Funderar pÄ att springa och hÀmta den pÄ lunchenNu har jag tvÄ G-shock liggande hos mitt postombud. Jag vill inte jobba mer idag!![]()
Vad för nÄgra?Nu har jag tvÄ G-shock liggande hos mitt postombud. Jag vill inte jobba mer idag!![]()
Kul med första G-shocken! Spring!Sitter i samma situation, min första G-shock ligger och vÀntar pÄ mig... Funderar pÄ att springa och hÀmta den pÄ lunchen![]()
En vet man om man har hÀngt i rÀtt trÄd, den andra Àr en överraskning.Vad för nÄgra?![]()
Har du original springbars till lÀnken sÄ passar dom. Resin springbars Àr dock nÄn mm tjockare och gÄr alltsÄ in. Jag hade kört med valfritt 16 mm bandstift som inte Àr för tjockt.
Tack!Har du original springbars till lÀnken sÄ passar dom. Resin springbars Àr dock nÄn mm tjockare och gÄr alltsÄ in. Jag hade kört med valfritt 16 mm bandstift som inte Àr för tjockt.
Lite meck Àr det dock med originalen. Jag brukar koppla loss ÀndlÀnken frÄn resten och sÀtta ihop hela lÀnken nÀr ÀndlÀnkarna sitter pÄ plats.
Mycket bra! Kunde inte bli en bÀttre G som första köp om du frÄgar mig.HÀr har vi den, min första G-shock! Mycket mindre Àn vad jag trodde den skulle vara, tycker den ser större ut pÄ bild. Det hÀr inlÀgget Àr Àven nr 50 frÄn mig pÄ KS, lite om man jÀmför med mÄnga hÀr men stort för en nybörjare i klockvÀrlden. Den hÀr klockan fÄr alltsÄ symbolisera en liten milstolpe i klockintresset
![]()
![]()
Grattis! En riktig klassiker som alltid Àr rÀtt!HÀr har vi den, min första G-shock! Mycket mindre Àn vad jag trodde den skulle vara, tycker den ser större ut pÄ bild. Det hÀr inlÀgget Àr Àven nr 50 frÄn mig pÄ KS, lite om man jÀmför med mÄnga hÀr men stort för en nybörjare i klockvÀrlden. Den hÀr klockan fÄr alltsÄ symbolisera en liten milstolpe i klockintresset
![]()
![]()
+1 pÄ den!Mycket bra! Kunde inte bli en bÀttre G som första köp om du frÄgar mig.![]()
Tack, riktigt imponerad över hur perfekt finishen passar boetten, Àr ju ingen skillnad.
AlltsÄ nya kombilÀnken Àr nog det bÀsta som hÀnt pÄ lÀngeTack, riktigt imponerad över hur perfekt finishen passar boetten, Àr ju ingen skillnad.
Den dÀr Àr ju riktigt cool. Hur Àr den negativa displayen pÄ dem?
Ăr det ens möjligt? Jag förvĂ„nades över hur varierande displayen var pĂ„ cammotitanen men det visade sig bara vara en âfotovillaâ tillslutKunde man inte Ă€ndra fĂ€rgen pĂ„ siffrorna pĂ„ den hĂ€r negativa gmw modellen? Hur gör man isĂ„fall? Minns jag rĂ€tt, hade du inte en @Sonnyboy, kanske @Tampa_blord minns?
Har nog inbillat mig detĂr det ens möjligt? Jag förvĂ„nades över hur varierande displayen var pĂ„ cammotitanen men det visade sig bara vara en âfotovillaâ tillslutOm du vill Ă€ndra fĂ€rg fĂ„r du nog byta polarisationsfilter eller dylikt!
Ja, utan tvekan. Löjligt bekvÀm ocksÄ.AlltsÄ nya kombilÀnken Àr nog det bÀsta som hÀnt pÄ lÀnge
Det Àr vÀl ÀndÄ den bÀsta negativa displayen pÄ marknaden. Ogillar vikten men det blir perfekt pÄ gummi! SÄg att tiktox hade fÄtt in gmw gummi och dessutom betydligt billigare Àn vad som fanns pÄ watchtech.
Det enda jag skulle önskat Àr att Àven lÄset var nÄgon typ av plast, kanske kolfiber. Mitt Àr redan repat... Hade varit riktigt coolAlltsÄ nya kombilÀnken Àr nog det bÀsta som hÀnt pÄ lÀnge
Det Àr vÀl ÀndÄ den bÀsta negativa displayen pÄ marknaden. Ogillar vikten men det blir perfekt pÄ gummi! SÄg att tiktox hade fÄtt in gmw gummi och dessutom betydligt billigare Àn vad som fanns pÄ watchtech.