lofgreno
Guld
Wow, och jag tyckte titan squaren var dyr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow, och jag tyckte titan squaren var dyr.
Ful som stryk men det nÀrmaste vi kommer för tillfÀlletRumÀnska mark efter kina-buffé tar emot lite...
den stÀndiga följeslagaren stÀller upp som vanligt.
Ge mig en Rangeman med pulsregistrering Casio!
TvÄ pÄ lÀnk. Gillar den gulaktiga fÀrgen pÄ nykomlingen (ursÀkta osynken men den ska strax kopplas mot appen).
![]()
![]()
FÄr se vad jag tycker om just ramen. Hade lite svÄrigheter för den blÄ ramen pÄ GW-B5600-2ER.hÄller med, den guldiga ramen var dÀremot inget för mig tyvÀrr. Men en smaksak. Grym klocka för 1k iaf![]()
Hittade denna bild i en WUS trÄd, bara ett marknadsperspektiv kanske?NÀ, jag Àr inte riktigt heller med pÄ definitionen. Triple sensor?
Najs!
Klockan? VÀskan? Gw-b5600ar heter modellen IAF. LÀnken Àr frÄn en annan modell.Najs!Vad Àr det hÀr för lattjo pryl?
Du gissade rÀtt, det var klockan jag var intresserad av.Klockan? VÀskan? Gw-b5600ar heter modellen IAF. LÀnken Àr frÄn en annan modell.
Tack. Grattis till nyköpet. Hoppas det kommer fler BT squares snart.
Tror den fortfarande ska gÄ att köpa. LÀr ju dock vara en limited run.Du gissade rÀtt, det var klockan jag var intresserad av.Tack för svar.
Verkar vara nÄgot sÄdant..Hittade denna bild i en WUS trÄd, bara ett marknadsperspektiv kanske?
![]()
Ăr det titanbezel pĂ„ bild?Satte Ă€ntligen ihop titanaren med resinbezel och kombolĂ€nk, kan vara en vinnare!
![]()
Nej det Ă€r som texten sĂ€ger.Ăr det titanbezel pĂ„ bild?
Aj, sorry! Jag missförstod dig. Du menar "carbon/titan" modellen sÄ klartNej det Àr som texten sÀger.
Mig veterligen sÄ har det inte slÀppts nÄgra titankit till annat Àn DWs osv Ànnu.
Ja exaktAj, sorry! Jag missförstod dig. Du menar "carbon/titan" modellen sÄ klart
Det hade varit gryyymt!@Silverglantz Jag tycker det skulle vara cool med samma genomskinliga kombilÀnk istÀllet, lite porrigt liksom![]()