Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det gÀller ju att kalibrera. PÄ min mudmaster kör jag via BT och stÀmmer av höjden med app pÄ telefonen.Ja, det var tanken att se höjden, men puckot hÀr lyckades aldrig fÄ fram rÀtt siffror. Kanske borde lÀsa manualen?Möjligen beror det pÄ att jag aldrig kalibrerat den?
Toppen Àr inte mer Àn drygt 1000 meter hög.
![]()
Samma person sÄklart. Riktigt dÄligt. Men nu fick han betala en liten tradera-avgift iaf.Startade budet pÄ 499kr pÄ denna Rangeman.
NÀr anonnsen har nÄgra timmar kvar fÄr jag ett Mail av sÀljaren om jag kan ta tillbaka mitt bud för han har lagt ut för lÄgt utgÄngspris.
SĂ„ han kunde tabort sin annons.
Vilket jag inte vill förstÄs.
Hur skulle det se ut om Traderare börja Ängra sina auktioner pga dÄligt med bud.
SÄklart dök det upp en bulvan mitt i auktionen.
SÄ dÄ la jag ner budandet.
Vet inte varför men va tvungen att skriva detta
![]()
![]()
Ska försöka mig pÄ en kalibrering till nÀsta gÄng.Ja det gÀller ju att kalibrera. PÄ min mudmaster kör jag via BT och stÀmmer av höjden med app pÄ telefonen.
Ja det mĂ„ste du göra. Ăr faktiskt imponerad över hur bra det faktiskt brukar stĂ€mma.Ska försöka mig pĂ„ en kalibrering till nĂ€sta gĂ„ng.![]()
Ja precis,fasen kanske skulle hÀngt pÄ till runt 1200 iaf dÄ hade den blivit mer?Samma person sÄklart. Riktigt dÄligt. Men nu fick han betala en liten tradera-avgift iaf.
jupp!Ja precis,fasen kanske skulle hÀngt pÄ till runt 1200 iaf dÄ hade den blivit mer?
Vad kan detta vara dÄ?Ett nytillskott landade in idag,
![]()
RÀtt imponerande. Min nya titansquare - ja, dyr. Jag ville testa ytans tÄlighet. Tog en skruvmejsel och skrapade Hà RT och menar Hà RT pÄ en gömd yta. DÄ ljus reflekteras kan man kanske se ett svagt svagt mÀrke. Dock Àr metallen fortfarande svart sÄ snarare ett mÀrke i oxideringen. Sjukt tÄlig, undrar vilken teknik de anvÀnder? Tydligen en legering som Àr hemlig men som sagt jÀvlar vad tÄlig....
Har medvetet reflekterat mycket ljus i bilden, annars ser man ingenting...
![]()
![]()
Utan ljusreflektion...
Haha - inte helt friskt, jag vet. Men jag var tvungen att veta... Men otroligt hÄllbar. Tryckte verkligen hÄrt ,ed skruvmejseln och anstrÀngde mig för att fÄ ett mÀrke...Haha har du OCD som mÄste testa reptÄligheten pÄ dina dinkor? SkÀmt Ä sido, Casio har gjort ett bra jobb hÀr!
Du sÀtter fingret pÄ ett fenomen jag verkligen tycker har förstört tradera. SÀljare sÀtter utgÄngspris som i princip Àr vad man önskar som slutpris (minst). Sedan sÀtter man antingen en vÀldigt kort auktionstid, eller sÄ orimligt lÄng att köparen hinner glömma att man budat pÄ objektet. Skulle man som i ditt fall, lagt ut ett objekt som inte nÄr upp till vad man önskar sÄ har man bulvaner som trissar upp priset. Varför inte anvÀnda blocket om man har fast eller minsta pris?Startade budet pÄ 499kr pÄ denna Rangeman.
NÀr anonnsen har nÄgra timmar kvar fÄr jag ett Mail av sÀljaren om jag kan ta tillbaka mitt bud för han har lagt ut för lÄgt utgÄngspris.
Hur skulle det se ut om Traderare börja Ängra sina auktioner pga dÄligt med bud.
![]()
![]()
NÀr jag kollade i microskop verkar det vara nÄgon typ av diamantpulver i DLCŽnHaha - inte helt friskt, jag vet. Men jag var tvungen att veta... Men otroligt hÄllbar. Tryckte verkligen hÄrt ,ed skruvmejseln och anstrÀngde mig för att fÄ ett mÀrke...
SpÀnnande! Och rÀtt nördigtNÀr jag kollade i microskop verkar det vara nÄgon typ av diamantpulver i DLCŽn
HÄller med dÀr!!Du sÀtter fingret pÄ ett fenomen jag verkligen tycker har förstört tradera. SÀljare sÀtter utgÄngspris som i princip Àr vad man önskar som slutpris (minst). Sedan sÀtter man antingen en vÀldigt kort auktionstid, eller sÄ orimligt lÄng att köparen hinner glömma att man budat pÄ objektet. Skulle man som i ditt fall, lagt ut ett objekt som inte nÄr upp till vad man önskar sÄ har man bulvaner som trissar upp priset. Varför inte anvÀnda blocket om man har fast eller minsta pris?
Hahaha, ja helt klart pÄ bÄda pÄstÄenden, men det Àr ju dÀrför man köpte denSpÀnnande! Och rÀtt nördigt![]()
LÄg och luradepÄ den med, mÀrkligt utropspris.Startade budet pÄ 499kr pÄ denna Rangeman.
![]()
![]()
Vad kan detta vara dÄ?![]()
SpÀnnande!!
Vilka cliffhangers! Tror oxÄ pÄ en camo!