Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀr Àr det te som gÀller. Tre minuter ska det vara.Hehe anvÀnder typ timer till pizzan i ugnen lol
Ser ut som en barnklocka vilket gör den Ànnu fetare och grymt att den sitter pÄ just dig!FörvÀrvade denna Äterigen. Mudman "Love the sea and the earth"Limiterad till 2000ex.
Kan sÀkert bli sÄ, dock Àr frÄgan hur illa det fÄr lov att se ut? Kanske svÄrt att fÄnga verkligheten med bilder och jÀmföra med. Spontant ser det riktigt illa ut pÄ bilden. Har aldrig upplevt det sÄ med min GW-5000 eller nÄgon annan av klockorna jag tidigare haft med samma modul.En frÄga, brukar displayen pÄ en GW-5000 vara rÀtt otydlig under vissa ljusförhÄllanden och vinkel pÄ displayen?
Precis sÄ dÀr beter sig min gw-5000 och min 5610. Kan jÀmföra dem nÄngÄng, men spontant kÀnns det som att de beter sig likadant.Kan sÀkert bli sÄ, dock Àr frÄgan hur illa det fÄr lov att se ut? Kanske svÄrt att fÄnga verkligheten med bilder och jÀmföra med. Spontant ser det riktigt illa ut pÄ bilden. Har aldrig upplevt det sÄ med min GW-5000 eller nÄgon annan av klockorna jag tidigare haft med samma modul.
Allra bÀst hade det vÀl varit att trÀffa nÄgon forummedlem med samma klocka och stÀlla dem bredvid varandra.
En frÄga, brukar displayen pÄ en GW-5000 vara rÀtt otydlig under vissa ljusförhÄllanden och vinkel pÄ displayen?
Najs! G2000?
En riktig fining, det dÀr!
Tackar! Kul att ha nÄgot annat Àn svart!En riktig fining, det dÀr!
Godmorgon!
JÀkligt snyggt pÄ blöta löv!Regnade idag pÄ cykelturen. Gött med tÀt klocka.