Kanadicken
Silver
Den Àr snygg men jag Àr nöjd med den jag hardu vill inte ha en orange JDM med dÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr snygg men jag Àr nöjd med den jag hardu vill inte ha en orange JDM med dÄ?
Visarna pÄ den billiga Àr hemska, hade en sÄdan men klarade inte av den sÄ sÄlde den snabbt.JÀklar, glömde skiva de! Jag arbetar som snickare.
Det stÄr vÀl mellan mudmastern och denna https://www.klockia.se/casio-g-shock-ga-100-1a1er
Casio G-shock GD-350-1BER.
Cool klocka. Intressant att det stÄr "Vibrator" pÄ den första bilden och "Vibe alarm" pÄ den andra.
Vore kul att ha en med Vibrator-texten. Blir till att jaga!Tack, Den första Àr en lÄnad bild frÄn nÀtet. Tror det var en tidig utgÄva som hade Vibrator (kul text mÄste man ju tillstÄ). Den andra Àr min egen och med den text dom har idag.
Hösten Àr pÄ ingÄng och man sitter inne mer och mer. Ibland Àr man kreativ med kidsen vid köksbordet. Eftersom man brukar sÀga "built like a tank" sÄ inspirerades jag till denna lilla dekoration...
"Built like a jÀvligt rostig och risig tank" bezel.
Jo, den Àr mÄlad med jÀrn och bronsfÀrg och har sedan fÄtt rosta innan mattlack. Testade pÄ dom första vecken av armbandet ocksÄ men det sÄg lite vÀl grovt ut, sÄ det ÄterstÀlldes. Höst nöjen
Det dÀr blev ju faktiskt schuuukt lÀckert!Hösten Àr pÄ ingÄng och man sitter inne mer och mer. Ibland Àr man kreativ med kidsen vid köksbordet. Eftersom man brukar sÀga "built like a tank" sÄ inspirerades jag till denna lilla dekoration...
Jo, den Àr mÄlad med jÀrn och bronsfÀrg och har sedan fÄtt rosta innan mattlack. Testade pÄ dom första vecken av armbandet ocksÄ men det sÄg lite vÀl grovt ut, sÄ det ÄterstÀlldes. Höst nöjen
VĂ€lkommen att posta i screwback trĂ„den! gĂ€rna baksidan ocksĂ„. Kul med Japan a. Har den serienr ocksĂ„? Ăr det am bezel? Historia bakom?DW-5600 JAPAN A
Hehe. Galet cool idé, och vilken stenhÄrd look du fick till pÄ den.Hösten Àr pÄ ingÄng och man sitter inne mer och mer. Ibland Àr man kreativ med kidsen vid köksbordet. Eftersom man brukar sÀga "built like a tank" sÄ inspirerades jag till denna lilla dekoration...
Insett att jag sÄklart mÄste ha en G-shock. BestÀllde en GW-M5610-1BJF som tickade alla boxar. Cool klocka, men vi klickade inte som tÀnkt sÄ den fick lÀmna lika snabbt.
InvÀntar nu denna som precis lÀmnat Osaka
Finns ju dom som hydromoddat (med silikonolja) sina negativa. Det gör den ju lÀsbar i alla vinklar. KÀnns lite risky dock IJag har alltid kÀnt att negativa displayer gÄr bort för att de Àr sÄ svÄra att avlÀsa. De Àr dock onekligen populÀra och jag kan hÄlla med om att det ibland Àr estetiskt tilltalande. Vad Àr fördelen med dem annars? Finns det knep för att förbÀttra lÀsligheten?
Kanske pröva pÄ en billig först i sÄ fall.Finns ju dom som hydromoddat (med silikonolja) sina negativa. Det gör den ju lÀsbar i alla vinklar. KÀnns lite risky dock I
Tack, Den första Àr en lÄnad bild frÄn nÀtet. Tror det var en tidig utgÄva som hade Vibrator (kul text mÄste man ju tillstÄ). Den andra Àr min egen och med den text dom har idag.
Vad jag har förstÄtt Àr det ganska riskfritt pÄ digital ur eftersom det inte finns nÄgra rörliga delar...Finns ju dom som hydromoddat (med silikonolja) sina negativa. Det gör den ju lÀsbar i alla vinklar. KÀnns lite risky dock I
Finns ju dom som hydromoddat (med silikonolja) sina negativa. Det gör den ju lÀsbar i alla vinklar. KÀnns lite risky dock I
Vad jag har förstÄtt Àr det ganska riskfritt pÄ digital ur eftersom det inte finns nÄgra rörliga delar...
Kikat lite pÄ hydromoddar, ser riktigt coolt ut! Kan bli att köpa in en F91-W som testur
Vore kul om nÄgon provade. Finns guide pÄ wus