Man riktigt ser hur avis dom Àr pÄ din klockaBekantar mig med nya grannarna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man riktigt ser hur avis dom Àr pÄ din klockaBekantar mig med nya grannarna
![]()
Mod!Ăr det en porter eller en modd eller vad?
Guldkalv?Bekantar mig med nya grannarna
![]()
Den vita Àr jÀvligt frÀsch
Grymt snygg!
Snyggt jobbat.
Ăr lika nyfiken!Ăr det en porter eller en modd eller vad?
Vilken mod Àr det? Glaset ser ut att vara frÄn M5610 eller sÄ Àr jag bara snurrig...Mod!Tror inte jag skulle betalat dom slantarna som ett original krÀver.
Watchtech. En mÄnads leveranstid just nu...Den vita Àr jÀvligt frÀschvart har du köpt dom?
Du som Àr snurrig, den har ju coolaste designelementet alla kategorier pÄ en square... BRICKS!Vilken mod Àr det? Glaset ser ut att vara frÄn M5610 eller sÄ Àr jag bara snurrig...
Snyggt jobbat.
Ăr lika nyfiken!
Vilken mod Àr det? Glaset ser ut att vara frÄn M5610 eller sÄ Àr jag bara snurrig...
Precis som @Urtyp sÀger. Snurrig confirmedDu som Àr snurrig, den har ju coolaste designelementet alla kategorier pÄ en square... BRICKS!![]()
Precis som @Urtyp sÀger. Snurrig confirmed![]()
Det Àr den vanliga silvriga som Àr basen.Missade helt tegelstenarna.
SĂ„ vilken ref Ă€r âbasenâ innanför Porter-skalet? Antar att det Ă€r gummi till stĂ„lisar pĂ„?
- Ref/Bas?
- Porterskal
- Gummi till stÄlisar
![]()
Snyggt!Det Àr den vanliga silvriga som Àr basen.
Jag vet inte. Jag fick den sÄhÀr.Snyggt!
Var kommer den röda ramen ifrÄn?
Jag kÀnner dÄ bara till en enda modell som ser ut sÄ dÀr och det Àr portern GMW-B5000TFC-1 sÄ jag antog att det var originalglaset som anvÀnts?Jag vet inte. Jag fick den sÄhÀr.
Cool! Blir det ett G nÀr du anvÀnder lyset?Har ju nyligen fattat ett stort intresse för vintage g-shocks. Fick hem denna dw-003an som efter batteribyte sÄg rÀtt körd ut.
![]()
TÀnkte dock inte ge upp och rÄdfrÄgade lite mer erfarna gshock rÀvar pÄ wus och tog mod och isÀr hela modulen.
![]()
Efter att ha rengjort alla kontakter och nÀstan tappat bort fjÀdern sÄ lyckades jag fÄ ihop allting. Jag Àr osÀker om det var rengöringen eller att jag sandwichade ihop den ordentligt som fick den att komma till liv igen.
Nu Àr den en av mina stora favoriter. Bandet Àr ett gw-7900 band som jag tyckte passade jÀkligt bra.
![]()
![]()
Precis! Mina nya favoriter Àr dw-002/003 och dw-6600.Cool! Blir det ett G nÀr du anvÀnder lyset?
G-shock + yxa var ingen dÄlig combo!Posering i midnattssol.
![]()
Sexigt vÀrre.