• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bekantar mig med nya grannarna
IMG_20200605_204339.jpg
Man riktigt ser hur avis dom Àr pÄ din klocka :D

Har ju nyligen fattat ett stort intresse för vintage g-shocks. Fick hem denna dw-003an som efter batteribyte sÄg rÀtt körd ut.
IMG_20200520_182945.jpg

TÀnkte dock inte ge upp och rÄdfrÄgade lite mer erfarna gshock rÀvar pÄ wus och tog mod och isÀr hela modulen.
IMG_20200520_183800.jpg

Efter att ha rengjort alla kontakter och nÀstan tappat bort fjÀdern sÄ lyckades jag fÄ ihop allting. Jag Àr osÀker om det var rengöringen eller att jag sandwichade ihop den ordentligt som fick den att komma till liv igen.

Nu Àr den en av mina stora favoriter. Bandet Àr ett gw-7900 band som jag tyckte passade jÀkligt bra.

DSC07689.jpg
DSC07725.jpg

Har ju nyligen fattat ett stort intresse för vintage g-shocks. Fick hem denna dw-003an som efter batteribyte sÄg rÀtt körd ut.
IMG_20200520_182945.jpg

TÀnkte dock inte ge upp och rÄdfrÄgade lite mer erfarna gshock rÀvar pÄ wus och tog mod och isÀr hela modulen.
IMG_20200520_183800.jpg

Efter att ha rengjort alla kontakter och nÀstan tappat bort fjÀdern sÄ lyckades jag fÄ ihop allting. Jag Àr osÀker om det var rengöringen eller att jag sandwichade ihop den ordentligt som fick den att komma till liv igen.

Nu Àr den en av mina stora favoriter. Bandet Àr ett gw-7900 band som jag tyckte passade jÀkligt bra.

DSC07689.jpg
DSC07725.jpg
Cool! Blir det ett G nÀr du anvÀnder lyset?

Tillbaka
Topp